santuario marino

Polish translation: podwodny rezerwat przyrody/morski rezerwat przyrody/rezerwat biosfery

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:santuario marino
Polish translation:podwodny rezerwat przyrody/morski rezerwat przyrody/rezerwat biosfery
Entered by: Olga Furmanowska

15:24 Aug 26, 2012
Spanish to Polish translations [PRO]
Tourism & Travel / Opis oferty podróży pos
Spanish term or phrase: santuario marino
Kontekst:

"Las famosas son Costa Azul, para los amantes del surf; Palmilla, es una de las favoritas para fotógrafos; Santa María, por su bahía protegida y santuario marino".

Na razie przetłumaczyłam to na roboczo jako "morski park przyrodniczy", zastanawiam się również nad terminem "morski obszar chroniony", ale pewności w tym względzie nie mam, więc z góry dziękuję za każdą propozycję tłumaczenia.
Olga Furmanowska
Spain
podwodny rezerwat przyrody/morski rezerwat przyrody/rezerwat biosfery
Explanation:
możesz też użyć określenia twojego określenia morski obszar chroniony... to nie jest park, zatoka Santa Maria w Meksyku jest piękna, ale samo "sanktuarium" - a po polsku definitywnie rezerwat - jest na stosunkowo małym obszarze

http://es.wikipedia.org/wiki/Parque_marino
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
Dziękuję pięknie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1podwodny rezerwat przyrody/morski rezerwat przyrody/rezerwat biosfery
Maria Schneider
5sanktuarium morskie
Paulistano


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sanktuarium morskie


Explanation:
zobacz: http://www.google.pl/url?url=http://wiadomosci.onet.pl/waszy...

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
podwodny rezerwat przyrody/morski rezerwat przyrody/rezerwat biosfery


Explanation:
możesz też użyć określenia twojego określenia morski obszar chroniony... to nie jest park, zatoka Santa Maria w Meksyku jest piękna, ale samo "sanktuarium" - a po polsku definitywnie rezerwat - jest na stosunkowo małym obszarze

http://es.wikipedia.org/wiki/Parque_marino

Maria Schneider
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję pięknie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Szymaniak
1 day 12 hrs
  -> dziękuję :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search