Alcaldía

Romanian translation: cabinetul/oficiul primarului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Alcaldía
Romanian translation:cabinetul/oficiul primarului
Entered by: Andradabis

21:33 Apr 9, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Government / Politics
Spanish term or phrase: Alcaldía
mediante la creación de la Concejalía de Igualdad, adscrita a Alcaldía, el Ayuntamiento asume un compromiso constante

Va multumesc mult !!!
Andradabis
cabinetul/oficiul primarului
Explanation:
Se aprobă infiintarea cabinetului primarului Municipiului Satu Mare, cu un numar maxim de 5 posturi, conform Statului de functii anexat la prezentul proiect de hotarire.

Art.2. Personalul din cadrul cabinetului este numit si eliberat din functie de catre primar. Exercitarea activitatii se realizează in baza unui contract individual de munca pe durata determinata, incheiat in conditiile legii, pe durata mandatului primarului. Finantarea cheltuielilor de personal se realizează din bugetul local – capitol 51” autoritati executive”.

la alcaldía es dentro del ayuntamiento, la oficina del alcalde (con su personal)

yuntamiento= el edificio y la institución






--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2008-04-09 21:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

ayuntamiento :)


--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2008-04-09 21:54:07 GMT)
--------------------------------------------------

Art.3. Cabinetul Primarului General are ca principale atributii specifice:
- reprezentarea institutiei Primarului General in relatia cu cetateanul, administratia centrala si locala, alte institutii si organizatii, persoane fizice si juridice din tara si strainatate, in baza competentelor stabilite de Primarul General;
- asigurarea colaborarii dintre compartimentele PMB, cat si dintre acestea si alte autoritati si institutii ale administratiei publice, regii autonome, societati culturale, dupa caz.
Selected response from:

Ana Ghinita
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cabinetul/oficiul primarului
Ana Ghinita
4Functie de primar
Gad Kohenov


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Functie de primar


Explanation:
Found in Babylon:

mayoralty
functie (sau) durata functiei de primar

Si:

Babylon Spanish-English:
alcaldía (f)
n. mayoralty; town hall



Gad Kohenov
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cabinetul/oficiul primarului


Explanation:
Se aprobă infiintarea cabinetului primarului Municipiului Satu Mare, cu un numar maxim de 5 posturi, conform Statului de functii anexat la prezentul proiect de hotarire.

Art.2. Personalul din cadrul cabinetului este numit si eliberat din functie de catre primar. Exercitarea activitatii se realizează in baza unui contract individual de munca pe durata determinata, incheiat in conditiile legii, pe durata mandatului primarului. Finantarea cheltuielilor de personal se realizează din bugetul local – capitol 51” autoritati executive”.

la alcaldía es dentro del ayuntamiento, la oficina del alcalde (con su personal)

yuntamiento= el edificio y la institución






--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2008-04-09 21:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

ayuntamiento :)


--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2008-04-09 21:54:07 GMT)
--------------------------------------------------

Art.3. Cabinetul Primarului General are ca principale atributii specifice:
- reprezentarea institutiei Primarului General in relatia cu cetateanul, administratia centrala si locala, alte institutii si organizatii, persoane fizice si juridice din tara si strainatate, in baza competentelor stabilite de Primarul General;
- asigurarea colaborarii dintre compartimentele PMB, cat si dintre acestea si alte autoritati si institutii ale administratiei publice, regii autonome, societati culturale, dupa caz.


Ana Ghinita
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu (X)
9 hrs
  -> Multumesc!!

agree  Tradeuro Language Services
1 day 13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search