compulsado

Romanian translation: certificata (ca fiind conforma cu originalul)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:compulsada
Romanian translation:certificata (ca fiind conforma cu originalul)
Entered by: Andrea Macarie

10:42 Apr 28, 2005
Spanish to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: compulsado
fotocopia "compulsada" de su DNI
Andrea Macarie
Spain
certificata
Explanation:
nu e legalizata, ci doar "certificata ca fiind conforma cu originalul"
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1legalizata
NINA (Irina) SMOLEANU
4 +1certificata
Maricica W.


Discussion entries: 2





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certificata


Explanation:
nu e legalizata, ci doar "certificata ca fiind conforma cu originalul"

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eVerbum (X)
52 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
legalizata


Explanation:
o copie legalizata,nu? sau verificata, dar nu prea suna...
Nacional de Identidad, debidamente compulsado. La. compulsa podrá llevarse a
cabo en la oficina de registro. donde se presente la solicitud, ...
www.ceim.es/cliente/actualidad/ Deposito-estatutos/Deposito-estatutos1.pdf - Pagini

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-28 11:08:07 GMT)
--------------------------------------------------

sau \"autentificata\", cred ca exprima cel mai bine


--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2005-04-28 11:20:35 GMT)
--------------------------------------------------

scuze, nu e \"legalizata\", e \"autentificata\"
Copia legalizata se face ante el notario, copia autentificata se face de catre o persoana abilitata, in fata careia te prezinti cu originalul si fotocopia, pers verifica, semneaza sau scrie \"conform cu originalul\". De ex la documentele pt examen pers abilitata este secretara, cea care primeste actele

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vanina botezatu: Fotocopia compulsada de su pasaporte en vigor o del Documento Nacional de Identidad.. in acest caz cine face autentificarea, Politia sau Serviciul pasapoarte?
3192 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search