KudoZ home » Spanish to Bulgarian » Engineering: Industrial

Tiempo relajamiento

Bulgarian translation: време на затихване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Tiempo relajamiento
Bulgarian translation:време на затихване
Entered by: lana06

16:16 Sep 22, 2007
Spanish to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / equipo electrónico de control
Spanish term or phrase: Tiempo relajamiento
Tiempo relajamiento con Cero:

Opción de activación del Tiempo de Espera para efectuar la lectura del Cero (Valor SI/NO).
etale
време на затихване
Explanation:
Не съм много сигурно дали съм разбрала същността на това приложение, но вие ще прецените по-добре.
Цитат:
Електромагнитното затихване намира приложение при аналитичните везни и галванометрите за намаляване на трептенията около равновесното положениe
Selected response from:

lana06
Bulgaria
Grading comment
Благодаря Ви много
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3време на затихванеlana06
3време на релаксацияHemuss


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
време на релаксация


Explanation:
Възможно е да става дума за това, но от предоставения контекст не става достатъчно ясно. Изглежда става дума за някакъв контролер, бихте ли специфицирали какъв точно?
Евентуално би било от полза и за предишния ви въпрос.

Hemuss
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: По-нататък в текста се чете: TEMPORIZADOR DE RELAJAMIENTO - Tipo: Decimal. - Modo: Lectura/escritura. - Rango: De 0 segundos a 300 segundos. Valor, en segundos, del tiempo durante el cual las vibraciones deben desaparecer de la pesadora antes de iniciar la lectura de peso o Cero estable. Ако правилно съм разбрал, става дума за времето, необходимо за нулиране на претеглящия механизъм. Употребеният термин обаче е "relamiento", дори не е "relajación". Kak ce казва това на български?..

Asker: "relajamiento"


14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
време на затихване


Explanation:
Не съм много сигурно дали съм разбрала същността на това приложение, но вие ще прецените по-добре.
Цитат:
Електромагнитното затихване намира приложение при аналитичните везни и галванометрите за намаляване на трептенията около равновесното положениe

lana06
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря Ви много