KudoZ home » Spanish to Catalan » Law (general)

proveyente

Catalan translation: qui proveeix


20:18 Feb 6, 2012
Spanish to Catalan translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: proveyente
¿Cómo se traduce la palabra "proveyente" al catalán?

Contexto: TERCERO: Por diligencia de ordenación de fecha tres de mayo de dos mil once, se tuvo por personada a la parte demandada, dándose por contestada por dicha parte la demanda y de acuerdo con lo dispuesto en los artículo 440 , al que remiten los artículos 753 y 770 de la LEC , se convoca a las partes a la celebración de la vista principal de este juicio con los apercibimientos y prevenciones contenidas en la LEC, celebrándose la misma con fecha veintiuno de septiembre de dos mil once con el resultado que consta en el acta de la vista y en la grabación realizada a través de los medios audiovisuales, quedando seguidamente los autos en poder del proveyente para dictar la resolución correspondiente.
panty-line
Catalan translation:qui proveeix
Explanation:
Hola Panty line,
He trobat aquesta pàgina que té un EDICTE del Jutjat de Primera Instància núm. 1 de Solsona, en el qual apareix:
...interlocutòria amb el vist-i-plau de qui proveeix i que servirà de títol ...
Crec que és correcte perquè "provisor" no es fa servir en aquest sentit i "jutge" tampoc ho és exactament, perquè "qui proveeix" pot ser perfectament un magistrat d'un tribunal (es més que jutge).
Salutacions
Selected response from:

Miquel Ferre
Spain
Grading comment
moltes gràcies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jutge
montse c.
4qui proveeix
Miquel Ferre
4provisorRosa Grau


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provisor


Explanation:
diria...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2012-02-06 20:29:35 GMT)
--------------------------------------------------

curiosament, no surt a www.termcat.cat en aquest àmbit

Rosa Grau
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jutge


Explanation:
El "proveyente" és el jutge que ha de dictar la resolució, la decisió corresponent.

Hi ha un kudoz esp-fr de fa uns anys que potser et servirà d'orientació:
http://fra.proz.com/kudoz/spanish_to_french/law_patents/4739...


montse c.
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emiliano Pantoja: el jutge competent
13 hrs
  -> Sí, podria ser. Gràcies, Emiliano.

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
qui proveeix


Explanation:
Hola Panty line,
He trobat aquesta pàgina que té un EDICTE del Jutjat de Primera Instància núm. 1 de Solsona, en el qual apareix:
...interlocutòria amb el vist-i-plau de qui proveeix i que servirà de títol ...
Crec que és correcte perquè "provisor" no es fa servir en aquest sentit i "jutge" tampoc ho és exactament, perquè "qui proveeix" pot ser perfectament un magistrat d'un tribunal (es més que jutge).
Salutacions


    Reference: http://www.derecho.com/l/dogc/edicte-jutjat-primera-instanci...
Miquel Ferre
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 8
Grading comment
moltes gràcies!