KudoZ home » Spanish to Dutch » Art/Literary

en broma se dice la verdad

Dutch translation: Al lachend zegt de zot de waarheid


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:en broma se dice la verdad
Dutch translation:Al lachend zegt de zot de waarheid
Entered by: Evert DELOOF-SYS

07:49 Nov 29, 2001
Spanish to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary
Spanish term or phrase: en broma se dice la verdad
proverb
juan
Al lachend zegt de zot de waarheid
Explanation:
is het equivalent van het door u aangehaalde Spaanse gezegde.
Lett.: 'Middels een grap wordt de waarheid gezegd'.

Geen referenties nodig.
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Al lachend zegt de zot de waarheid
Evert DELOOF-SYS
5Al lachend zegt de zot de waarheid


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Al lachend zegt de zot de waarheid


Explanation:
is het equivalent van het door u aangehaalde Spaanse gezegde.
Lett.: 'Middels een grap wordt de waarheid gezegd'.

Geen referenties nodig.


Native speaker of:

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Al lachend zegt de zot de waarheid


Explanation:
is het equivalent van het door u aangehaalde Spaanse gezegde.
Lett.: 'Middels een grap wordt de waarheid gezegd'.

Geen referenties nodig.

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 130

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHenri
39 mins

agree  Benedicte Annys
4 hrs