KudoZ home » Spanish to Dutch » Art/Literary

Como

Dutch translation: net zoals


16:04 Dec 12, 2001
Spanish to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary
Spanish term or phrase: Como
Como cocinado varias veces, en varios microondas, en varios vuelos de ida y vuelta.

Over het eten in vliegtuigen
Benedicte Annys
Dutch translation:net zoals
Explanation:
Como cocinado varias veces, en varios microondas, en varios vuelos de ida y vuelta.


net zoals het verschillende malen gekookt werd, in verschillende microwaves, in verschillende heen en terug vluchten.
Selected response from:

xxxfabyannys
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4net zoalsxxxfabyannys
2ik eet - of- zoals telkens gekookt/bereid - previous sentence needed
Evert DELOOF-SYS
2ik eet - of- zoals telkens gekookt/bereid - previous sentence needed


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ik eet - of- zoals telkens gekookt/bereid - previous sentence needed


Explanation:
Kan dit niet gewoon 'ik eet' zijn - (niet 'zoals',enz...)?
Wat is de vorige zin?

Ik eet telkens gekookt (=warm),... tijdens (de) verschillende/meerdere heen-en-terug vluchten.
Ik kan het ook volkomen mis hebben...just a thought.

Kan misschien ook 'Zoals telkens gekookt/bereid...' betekenen, maar zou graag eerst vorige zin zien.



Native speaker of:

27 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ik eet - of- zoals telkens gekookt/bereid - previous sentence needed


Explanation:
Kan dit niet gewoon 'ik eet' zijn - (niet 'zoals',enz...)?
Wat is de vorige zin?

Ik eet telkens gekookt (=warm),... tijdens (de) verschillende/meerdere heen-en-terug vluchten.
Ik kan het ook volkomen mis hebben...just a thought.

Kan misschien ook 'Zoals telkens gekookt/bereid...' betekenen, maar zou graag eerst vorige zin zien.


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 130

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
net zoals


Explanation:
Como cocinado varias veces, en varios microondas, en varios vuelos de ida y vuelta.


net zoals het verschillende malen gekookt werd, in verschillende microwaves, in verschillende heen en terug vluchten.

xxxfabyannys