KudoZ home » Spanish to Dutch » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

del mismo correspondiente a ---

Dutch translation: hiervan overeenkomstig


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:del mismo correspondiente a ---
Dutch translation:hiervan overeenkomstig
Entered by: Adela Van Gils

10:57 Feb 13, 2007
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / geboortebewijs
Spanish term or phrase: del mismo correspondiente a ---
contiene la reproducción del mismo correspondiente a la sección primera del Reg. Civil

het onderhavige geboortebewijs is een kopie van 'del mismo correspondiente'

een kopie is van hetzelfde zoals in het eerste deel van het Register van de Burgerlijke Stand.

Ik kom er niet uit. Geen verdere gegevens helaas.
Adela Van Gils
Netherlands
hiervan overeenkomstig
Explanation:
Als ik het goed begrijp, zou het iets dergelijks worden:
inclusief een kopie / reproductie hiervan overeenkomstig de eerste sectie van het Register van de Burgerlijke Stand
Selected response from:

Hasselt
Neth. Antilles
Grading comment
bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hiervan overeenkomstigHasselt
3hiervan, behorend tot/afkomstig vanKarel Thijs


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hiervan overeenkomstig


Explanation:
Als ik het goed begrijp, zou het iets dergelijks worden:
inclusief een kopie / reproductie hiervan overeenkomstig de eerste sectie van het Register van de Burgerlijke Stand

Hasselt
Neth. Antilles
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
bedankt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Verschoor: del mismo: ervan... en dan verder
42 mins

25 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hiervan, behorend tot/afkomstig van


Explanation:
Waarschijnlijk moet je de tekst zo lezen: "...contiene la reproducción del mismo, correspondiente a la sección primera del Reg. Civil" (dus met een komma na "mismo"). De vertaling kan dan worden: "...bevat een weergave hiervan, behorend tot/afkomstig van de eerste afdeling van de burgerlijke stand".


Karel Thijs
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4