KudoZ home » Spanish to Dutch » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Concuerda con su matriz,...

Dutch translation: Komt overeen met het origineel, met het nummer...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Concuerda con su matriz,...
Dutch translation:Komt overeen met het origineel, met het nummer...
Entered by: Veerle Gabriels

13:01 Nov 25, 2008
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Cubaanse huwelijksakte
Spanish term or phrase: Concuerda con su matriz,...
Onderaan in een Cubaanse huwelijksakte: 'Concuerda con su matriz, que bajo el número de orden con que encabeza, obra en el protocolo de esta notaría a mi cargo a que me remito; dejando fijados y cancelados los sellos del timbre correspondientes.' Ik vind het opnieuw moeilijk om een goede vertaling te vinden. Kan iemand zeggen wat hier bedoeld wordt? Alvast bedankt.
Karen D
Belgium
Komt overeen met het origineel, met het nummer...
Explanation:
...vermeld in de hoofding, van het protocol van dit notariaat ter mijner laste, waarbij ik de overeenkomstige zegels bevestig, die voldaan werden.
Selected response from:

Veerle Gabriels
Belgium
Grading comment
Je antwoord heeft me goed geholpen. Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Komt overeen met het origineel, met het nummer...
Veerle Gabriels
5Deze komt overeen met het origineel ervan,xxxbabeltango


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Komt overeen met het origineel, met het nummer...


Explanation:
...vermeld in de hoofding, van het protocol van dit notariaat ter mijner laste, waarbij ik de overeenkomstige zegels bevestig, die voldaan werden.

Veerle Gabriels
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
Je antwoord heeft me goed geholpen. Hartelijk dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bea Geenen
11 mins
  -> dankuwel!

agree  Marga Demmers
22 mins
  -> dankuwel!

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Deze komt overeen met het origineel ervan,


Explanation:
klein detail...

xxxbabeltango
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 12