KudoZ home » Spanish to Dutch » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

quienes no se encuentran comprendidos en ninguna de las incapacidades previstas

Dutch translation: zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid/ zie hieronder


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:quienes no se encuentran comprendidos en ninguna de las incapacidades previstas
Dutch translation:zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid/ zie hieronder
Entered by: Adela Van Gils

10:19 Nov 26, 2008
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Cubaanse huwelijksakte
Spanish term or phrase: quienes no se encuentran comprendidos en ninguna de las incapacidades previstas
In een Cubaanse huwelijksakte staat volgende zin: '..., quienes no se encuentran comprendidos en ninguna de las incapacidades previstas por la ley'. Kan iemand me helpen met een vlotte vertaling? Alvast bedankt.
Karen D
Belgium
zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid/ zie hieronder
Explanation:
quienes no se encuentran comprendidos en ninguna de las incapacidades previstas

zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid zoals genoemd ...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-26 10:28:53 GMT)
--------------------------------------------------

zoals die genoemd worden/vermeld staan in de (Cubaanse) wet/geving

zij die niet vallen onder geen enkele (handelings)onbekwaamdheid zoals ...
Selected response from:

Adela Van Gils
Netherlands
Grading comment
Goed, hartelijk dank voor je antwoord.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid/ zie hieronder
Adela Van Gils
4die op geen enkele rechtsgrond onbekwaam zijnManuel Maduro


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid/ zie hieronder


Explanation:
quienes no se encuentran comprendidos en ninguna de las incapacidades previstas

zij die zich niet herkennen in geen enkele handelingsonbekwaamdheid zoals genoemd ...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-26 10:28:53 GMT)
--------------------------------------------------

zoals die genoemd worden/vermeld staan in de (Cubaanse) wet/geving

zij die niet vallen onder geen enkele (handelings)onbekwaamdheid zoals ...

Adela Van Gils
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Goed, hartelijk dank voor je antwoord.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
die op geen enkele rechtsgrond onbekwaam zijn


Explanation:
spreekt voor zich, denk ik

Manuel Maduro
Works in field
Native speaker of: Native in PapiamentoPapiamento, Native in SpanishSpanish