KudoZ home » Spanish to Dutch » Law/Patents

ha incurrido en vicios de nulidad

Dutch translation: heeft vormfouten gemaakt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:ha incurrido en vicios de nulidad
Dutch translation:heeft vormfouten gemaakt
Entered by: Nina Breebaart

20:54 Dec 10, 2003
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
Spanish term or phrase: ha incurrido en vicios de nulidad
Ha incurrido en vicios de nulidad que invalidean lo actuado.
Nina Breebaart
Netherlands
heeft vormfouten gemaakt
Explanation:
haagse bluf: Comment on Zaak Volkert van der G. verloopt trager ...
... die justitie maakt volstrekt onacceptabel en bovendien worden rechtzaken in dit soort ... komma
wordt gevonden gaat de verdachte ook nog vrijuit wegens vormfouten. ...
www.haagsebluf.nl/cgi-bin/mt/ mt-comments.cgi?entry_id=1 - 7k - Cached - Similar pages

NRC Handelsblad - Den Haag: Leefbaar Nederland komt er nu aan!
... De achterstand in rechtzaken moet ingelopen worden. ... Vormfouten mogen
niet tot vrijspraak leiden, maar moeten hersteld kunnen worden. ...
www.nrc.nl/denhaag/1003987791096.html - 62k - Cached - Similar pages

Selected response from:

agtranslat
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4heeft vormfouten gemaaktagtranslat
3heeft waardeloze fouten gemaakt
Adela Van Gils


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
heeft waardeloze fouten gemaakt


Explanation:
vicios kan vanalles zijn: verslaving, slechte gewoontes enz.
incurrir = terugvallen, begaan
nulidad = van een nul gehalte.
Afijn, de context is bepalend.
Hoop dat ik je zo verder geholpen heb. Suerte!

Adela Van Gils
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 467

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
heeft vormfouten gemaakt


Explanation:
haagse bluf: Comment on Zaak Volkert van der G. verloopt trager ...
... die justitie maakt volstrekt onacceptabel en bovendien worden rechtzaken in dit soort ... komma
wordt gevonden gaat de verdachte ook nog vrijuit wegens vormfouten. ...
www.haagsebluf.nl/cgi-bin/mt/ mt-comments.cgi?entry_id=1 - 7k - Cached - Similar pages

NRC Handelsblad - Den Haag: Leefbaar Nederland komt er nu aan!
... De achterstand in rechtzaken moet ingelopen worden. ... Vormfouten mogen
niet tot vrijspraak leiden, maar moeten hersteld kunnen worden. ...
www.nrc.nl/denhaag/1003987791096.html - 62k - Cached - Similar pages



agtranslat
Netherlands
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 26