KudoZ home » Spanish to Dutch » Linguistics

repudio

Dutch translation: Weg met...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:repudio
Dutch translation:Weg met...
Entered by: Nina Breebaart

21:29 Dec 12, 2010
Spanish to Dutch translations [PRO]
Linguistics
Spanish term or phrase: repudio
Staat op een spandoek: "Repudio a la Corte de Chorros" Que se vayan
Nina Breebaart
Netherlands
Weg met...
Explanation:
Als het op en spandoek staat, zou ik wat directer vertalen: "Weg met ..." Opgehoepeld! Iets in die trant. MOet je wel even oppassen of dit soort vertalingen door de klant gewaard (zouden kunnen) worden.

Succes.
Selected response from:

Martijn Naarding
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Weg met...
Martijn Naarding
4ik verwerp
Adela Van Gils


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ik verwerp


Explanation:
Staat gewoon in het woordenboek: repudiar = rechazar, desechar, oftewel verwerpen, verstoten, afwijzen, niet aanvaarden

Adela Van Gils
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 7

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Weg met...


Explanation:
Als het op en spandoek staat, zou ik wat directer vertalen: "Weg met ..." Opgehoepeld! Iets in die trant. MOet je wel even oppassen of dit soort vertalingen door de klant gewaard (zouden kunnen) worden.

Succes.

Martijn Naarding
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16