KudoZ home » Spanish to Dutch » Livestock / Animal Husbandry

y este blanco

Dutch translation: dit/het witte [label]

12:23 Dec 27, 2016
Spanish to Dutch translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
Spanish term or phrase: y este blanco
Y este blanco es aquellos animales, que se han criado en régimen intensivo, en instalaciones cerradas y que se han alimentado por tanto exclusivamente de cebo.
Nina Popovic
Dutch translation:dit/het witte [label]
Explanation:
Serrano-ham die voorzien is van een wit label, is afkomstig van varkens uit de instensieve houderijen die gevoed zijn met granen en groente. Het betreft de laagste kwaliteit Iberische ham.
Selected response from:

Karel van den Oever
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dit/het witte [label]
Karel van den Oever
5En dit witte (label)
Stieneke Hulshof


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dit/het witte [label]


Explanation:
Serrano-ham die voorzien is van een wit label, is afkomstig van varkens uit de instensieve houderijen die gevoed zijn met granen en groente. Het betreft de laagste kwaliteit Iberische ham.


    Reference: http://www.mundoiberico.com/
Karel van den Oever
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ninapopovic: dank je 2 x!
15 mins

agree  Pablo Cruz Font
341 days
  -> Muchas gracias, Pablo. ¡Saludos!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
En dit witte (label)


Explanation:
Ik ken de voorafgaande zin niet en deze zin klopt technisch niet helemaal, maar m.i. verwijst "Y este blanco" naar een wit kleurenlabel: "En dit witte label" (is) voor dieren gefokt volgens de methoden van de intensieve veeteelt, in afgesloten gebouwen en uitsluitend gevoerd met varkensvoer.

Zie ook onderstaande voorbeeldzin:



Example sentence(s):
  • Wit Label: De cebo Iberico* Iberico min. 50% – varkens die niet in de campo zijn opgegroeid en hoogwaardig varkens voer krijgen

    Reference: http://https://oletrading.com/labels-iberico-varkens-geven-k...
Stieneke Hulshof
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4