KudoZ home » Spanish to Galician » Automation & Robotics

nave nodriza

Galician translation: nave nai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:nave nodriza
Galician translation:nave nai
Entered by: Tomás Pérez Pazos

08:39 Oct 22, 2007
Spanish to Galician translations [PRO]
Automation & Robotics
Spanish term or phrase: nave nodriza
Fala dun vehículo:

un monovolumen que recrea una nave nodriza y hace un guiño al futuro
Graciñas
Laura Iglesias
Spain
nave nai
Explanation:
Eu sempre cho vin escrito así nos libros, tanto en galego-portugués como en galego da xunta. Moita sorte!
Selected response from:

Tomás Pérez Pazos
Spain
Grading comment
Gracias!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2nave nai
Tomás Pérez Pazos
3nave nodriza
Jairo Dorado Cadilla


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
nave nai


Explanation:
Eu sempre cho vin escrito así nos libros, tanto en galego-portugués como en galego da xunta. Moita sorte!

Tomás Pérez Pazos
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in GalicianGalician
PRO pts in category: 3
Grading comment
Gracias!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dolores Vázquez
23 mins
  -> Obrigadinho! Achas que é o mesmo?

agree  Ana Hermida
1862 days

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nave nodriza


Explanation:
Eu atopei as dúas, nave nai e nave nodriza.
Non discrepo, mai nave nai aparece como "nave nodriza" dunha espedición marítima; porén, "nave nodriza", co sentido futurístico, aparece como única opción.

Non podería alguén revisar algún libro de ciencia ficción en galego?




    www.riasbaixas.org/web2005/index.php?pral=agenda&id_idioma=2&tipo=actualidad&categoria=1&... -
    Reference: http://www.culturagalega.org/anxosdegarda2.php?id=793
Jairo Dorado Cadilla
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GalicianGalician, Native in SpanishSpanish