KudoZ home » Spanish to Greek » Cooking / Culinary

delicias

Greek translation: ατομικές μπουκίτσες/λιχουδιές πατάτας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:delicias
Greek translation:ατομικές μπουκίτσες/λιχουδιές πατάτας
Entered by: Ioanna Orfanoudaki

07:54 Mar 7, 2008
Spanish to Greek translations [PRO]
Cooking / Culinary / recetas
Spanish term or phrase: delicias
delicias de patatas, patatas salteadas y bistecs poco hecho
Maria Arelaki
ατομικές μπουκίτσες/λιχουδιές πατάτας
Explanation:
μια ματιά στο google (φωτό) σου δείχνει τι ακριβώς είναι το delicia de patata, πρόκειται για "μπουκιές" (bocados) το κύριο συστατικό των οποίων είναι η πατάτα
θα σου πρότεινα και το "σουφλεδάκια" αν δεν περιόριζε τη συνταγή στο συνδυασμό αυγών με γάλα, ενώ οι περισσότερες συνταγές που βρήκα δεν είχαν απαραίτητα αυγό.
http://images.google.be/images?q="delicias de patata"&ndsp=2...
Selected response from:

Ioanna Orfanoudaki
Belgium
Grading comment
Muchas gracias guapi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ατομικές μπουκίτσες/λιχουδιές πατάτας
Ioanna Orfanoudaki
3λιχουδιές / νοστιμιές
Danae Ferri
3Επιθυμία για...
Marina Kazila


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ατομικές μπουκίτσες/λιχουδιές πατάτας


Explanation:
μια ματιά στο google (φωτό) σου δείχνει τι ακριβώς είναι το delicia de patata, πρόκειται για "μπουκιές" (bocados) το κύριο συστατικό των οποίων είναι η πατάτα
θα σου πρότεινα και το "σουφλεδάκια" αν δεν περιόριζε τη συνταγή στο συνδυασμό αυγών με γάλα, ενώ οι περισσότερες συνταγές που βρήκα δεν είχαν απαραίτητα αυγό.
http://images.google.be/images?q="delicias de patata"&ndsp=2...


Ioanna Orfanoudaki
Belgium
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Muchas gracias guapi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Ωραίες οι "μπουκίτσες" χωρίς το "ατομικές" από δίπλα, όμως.
1 hr
  -> Σ'ευχαριστώ Νατάσσα

agree  Antonia Keratsa
2 hrs
  -> Σ'ευχαριστώ Αντωνία

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Επιθυμία για...


Explanation:
Según RAE:

1. f. Placer muy intenso del ánimo.

2. f. Placer sensual muy vivo.

3. f. Aquello que causa delicia

--------------------------------------------------
Note added at 21 minutos (2008-03-07 08:15:37 GMT)
--------------------------------------------------

Γεύση θα έλεγα τότε, αν και η βασική σημασία είναι απόλαυση, ευχαρίστηση...

Marina Kazila
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
λιχουδιές / νοστιμιές


Explanation:
Δεν νομίζω να πρόκειται για κάτι συγκεκριμένο, απλώς έτσι το ονομάζει.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-03-07 16:48:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ρίχνοντας μια ματιά στις εικόνες, εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν πρόκειται για μια συγκεκριμένη συνταγή: αλλού βλέπουμε μπουρεκάκια, αλλού πατατοκεφτέδες, κτλ.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2008-03-07 22:05:22 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς να το πεις "πατατολιχουδιές" ή "πατατονοστιμιές".

Danae Ferri
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12