KudoZ home » Spanish to Greek » Education / Pedagogy

docencia

Greek translation: Διδασκαλία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:docencia
Greek translation:Διδασκαλία
Entered by: Marina Kazila

08:33 Feb 18, 2009
Spanish to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy / Τιτλος σπουδών
Spanish term or phrase: docencia
El tiene superados 23 creditos del periodo de docencia de los estudios del Tercer Ciclo dentro del Programa de Doctorado.
xxxeleni_v
Διδασκαλία
Explanation:
.
Selected response from:

Marina Kazila
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Διδασκαλία
Marina Kazila
4 +2διδακτική άσκηση
Katerina Athanasaki


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Διδασκαλία


Explanation:
.

Marina Kazila
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MC_Tralux: Ο...έχει περάσει 23 μονάδες της περιόδου διδασκαλίας της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο διδακτορικό πρόγραμμα.
1 hr
  -> Σ' ευχαριστώ! Καλό βράδυ!

agree  CRISTINA HUERTAS BARBUDO
11 hrs
  -> Gracias otra vez.

agree  Constantinos Faridis
1 day22 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλή σου μέρα!

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
διδακτική άσκηση


Explanation:
docencia
1. f. Práctica y ejercicio de las personas que se dedican a la enseñanza: es un vocacional de la docencia.
http://www.wordreference.com/definicion/docencia

Και "Πρακτική άσκηση διδασκαλίας"

Οι φοιτητές µε α/α 1-230, οι οποίοι δεν έχουν πραγµατοποιήσει τη *διδακτική άσκηση* σε σχολεία Ειδικής Αγωγής και Σχ. Μονάδες ένταξης παρακαλούνται να προσέλθουν τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009 στο Ειδικό Γυµνάσιο/Λυκειακές Τάξεις Κωφών-Βαρηκόων Αργυρούπολης.
http://www.soctheol.uoa.gr/gr/docs/pd.pdf

Η εμπειρία μου από τη **διδακτική άσκηση** στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών
http://dide-a.thess.sch.gr/epimorf/seminaria/DiimeridaPrakti...

Η φίλη Ευτυχία μάλλον μπέρδεψε τη **διδακτική άσκηση** με την πρακτική. Η **Διδακτική άσκηση** είναι υποχρεωτική για φοιτητές/τριες του τμήματος Φ.Π.Ψ. στο Ζ' εξάμηνο (κατέυθυνση Παιδαγωγικής, πραγματοποιείται και μία υποχρεωτική διδασκαλία σε Γυμνάσιο ή Λύκειο) και στο Η' εξάμηνο (κατευθύνσεις Φιλοσοφίας και Ψυχολογίας). Οι φοιτητές /τριες του προγράμματος Ψυχολογίας δεν κάνουν διδακτική άσκηση, αφού δεν πρόκειται να διδάξουν στη δημόσια εκπαίδευση ως καθηγητές. Αντιθέτως, πραγματοποιούν πρακτική άσκηση κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων εξαμήνων των σπουδών τους σε ιδρύματα ή άλλους φορείς εφαρμοσμένης ψυχολογίας. Τέλος, πρακτικές ασκήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν στα πλαίσια κάποιου μαθήματος Ψυχολογίας και από φοιτητές/τριες της κατεύθυνσης Ψυχολογίας, αλλά αυτό εξαρτάται από τους καθηγητές και τις καθηγήτριες των συγκεκριμένων μαθημάτων.
http://www.pneuma.gr/fora/viewtopic.php?t=795&sid=413f10e1c9...


Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sikelia Antonopoulou: Ακριβώς. La docencia se refiere a la práctica del docente. http://buscon.rae.es/draeI/SrvltConsulta?TIPO_BUS=3&LEMA=doc...
2 hrs

agree  Danai Roussou
3 hrs