KudoZ home » Spanish to Greek » Electronics / Elect Eng

Pestañas apertura compartimento porta-accesorios

Greek translation: θήκη ή ντουλαπάκι για (τα) αξεσουάρ ή εξαρτήματα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:compartimento porta-accesorios
Greek translation:θήκη ή ντουλαπάκι για (τα) αξεσουάρ ή εξαρτήματα
Entered by: xxxx-Translator

13:31 Jun 18, 2005
Spanish to Greek translations [PRO]
Electronics / Elect Eng / maquina de vapor
Spanish term or phrase: Pestañas apertura compartimento porta-accesorios
Ìéá êáëÞ áðüäïóç ãé' áõôü;

Acceso a los accesorios integrados
El aparato está provisto de una serie de accesorios incorporados en el compartimiento porta-accesorios (Fig.1). Para acceder a ellos, presionar levemente las pestañas H (Fig 6), tirando levemente hacia arriba por el asa de transporte.
Katerina Kallitsi
θήκη ή ντουλαπάκι για (τα) αξεσουάρ ή εξαρτήματα
Explanation:
Pestaña μπορεί να είναι καπάκι ή πτερύγιο (flap στα αγγλικά)

Το apertura δεν το βλέπω πουθενά στην παράγραφο που παραθέτεις!

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 41 mins (2005-06-18 19:13:27 GMT)
--------------------------------------------------

To Pestaña εδώ μπορεί ίσως να αποδοθεί και ως πορτάκι, μια και έχεις φωτο από ό,τι λέει το κείμενο, θα δεις ποια λέξη είναι πιο κατάλληλη εδώ.
Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2θήκη ή ντουλαπάκι για (τα) αξεσουάρ ή εξαρτήματαxxxx-Translator
4Συρτάρι - Θάλαμος με άνοιγμα που περιλαμβάνει (για) τα εξαρτήματα
Valentini Mellas


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Συρτάρι - Θάλαμος με άνοιγμα που περιλαμβάνει (για) τα εξαρτήματα


Explanation:
Το Pestañas θα το απέδιδα ως συρτάρι (κυριολεκτικά η λέξη σημαίνει φλβεαρίδα άρα κάτι λεπτό)
Για το apertura compartimento porta-accesorios θα έλεγα θάλαμος με άνοιγμα (ή και με πόρτα εάν έχεις κάτι τέτοιο στην εικόνα σου) που περιλαμβάνει (ή και απλά 'για') τα εξαρτήματα.

Espero que esto ayude
Valentini

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 15 mins (2005-06-18 18:46:45 GMT)
--------------------------------------------------

φλβεαρίδα = βλεφαρίδα (tipografiko)

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
compartimento porta-accesorios
θήκη ή ντουλαπάκι για (τα) αξεσουάρ ή εξαρτήματα


Explanation:
Pestaña μπορεί να είναι καπάκι ή πτερύγιο (flap στα αγγλικά)

Το apertura δεν το βλέπω πουθενά στην παράγραφο που παραθέτεις!

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 41 mins (2005-06-18 19:13:27 GMT)
--------------------------------------------------

To Pestaña εδώ μπορεί ίσως να αποδοθεί και ως πορτάκι, μια και έχεις φωτο από ό,τι λέει το κείμενο, θα δεις ποια λέξη είναι πιο κατάλληλη εδώ.

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki: pestaña åßíáé êáé ï áíôéôñéâéêüò äáêôýëéïò (êïéíþò "öëÜíôæá") áëëÜ êáé êÜôé "äïíôÜêéá" óå êÜðïéá åîáñôÞìáôá ðïõ åí ðñïêåéìÝíù ìðïñïýí íá áðïäïèïýí ùò "êåöáëÝò"Þ "Üêñá" Ìéá ðñüôáóç êÜíù...
39 mins
  -> åõ÷áñéóôþ, Êáôåñßíá, áò åëðßóïõìå ç öùôïãñáößá íá åßíáé óáöÞò

agree  Margarita Dimitriou: ßóùò êáé êÜëõììá
2 hrs
  -> åõ÷áñéóôþ, Ìáñãáñßôá