KudoZ home » Spanish to Greek » Furniture / Household Appliances

tecla de navegacion

Greek translation: διακόπτης / πλήκτρο / κουμπί (ηλεκτρονικής ρύθμισης)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:tecla de navegación
Greek translation:διακόπτης / πλήκτρο / κουμπί (ηλεκτρονικής ρύθμισης)
Entered by: sassa

20:54 Feb 19, 2008
Spanish to Greek translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / plancha
Spanish term or phrase: tecla de navegacion
La temperatura se selecciona en la pantalla con la tecla de navegacion on/set....
Para cambiar la temperatura seleccionada, accione sucesivamente la tecla de navegacion on/set.
κουμπί πλόηγησης;
Maria Arelaki
ρυθμιστής
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-19 22:48:28 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω ότι το navegación μπορείς να το παραλείψεις και να πεις σκέτο "πλήκτρο/διακόπτη/κουμπί (ρύθμισης)".

Και σκέτο "οθόνη" - εκτός αν έχει δύο οθόνες (που δεν νομίζω).

Selected response from:

sassa
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ρυθμιστής
sassa
4κουμπί
Dimitri Bountsolas


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ρυθμιστής


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-19 22:48:28 GMT)
--------------------------------------------------

Νομίζω ότι το navegación μπορείς να το παραλείψεις και να πεις σκέτο "πλήκτρο/διακόπτη/κουμπί (ρύθμισης)".

Και σκέτο "οθόνη" - εκτός αν έχει δύο οθόνες (που δεν νομίζω).



sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Lavrentiadou: Συμφωνώ με το διακόπτη ή πλήκτρο (ηλεκτρονικής) ρύθμισης. Η οθόνη λέγεται "ψηφιακή οθόνη".
11 hrs
  -> Πολύ σωστά! Καλημέρα, Τϊνα :)

agree  Ioanna Orfanoudaki: Συμφωνώ με την Τίνα
11 hrs
  -> Καλημέρα :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κουμπί


Explanation:
Νομίζω πως είναι η λέξη που θα καταλάβαινα εγώ καλύτερα σαν μεσαίος χρήστης. Για το άλλο θα επιλέξω "οθόνη εμφάνισης" με την ίδια σκέψη.

Dimitri Bountsolas
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4