KudoZ home » Spanish to Greek » Other

aguas residuales

Greek translation: λύματα / εναπομείναντα ύδατα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:aguas residuales
Greek translation:λύματα / εναπομείναντα ύδατα
Entered by: Daphne b

02:37 Oct 19, 2001
Spanish to Greek translations [PRO]
Spanish term or phrase: aguas residuales
accidente
Pana Bizou
λύματα / εναπομείναντα ύδατα
Explanation:
λύματα (lymata): ακάθαρτα νερά που απομακρύνονται μέσω του αποχετευτικού συστήματος στις θάλασσες και τους ποταμούς.


"εναπομείναντα ύδατα" εφόσον πρόκειται για κάποιο κλειστό κύκλωμα από το οποίο γίνεται εκκένωση των υδάτων.
Selected response from:

Daphne b
Sweden
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5υδάτινα ιζήματα (ydatina izimata)Daphne b
4λύματα / εναπομείναντα ύδαταDaphne b


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
λύματα / εναπομείναντα ύδατα


Explanation:
λύματα (lymata): ακάθαρτα νερά που απομακρύνονται μέσω του αποχετευτικού συστήματος στις θάλασσες και τους ποταμούς.


"εναπομείναντα ύδατα" εφόσον πρόκειται για κάποιο κλειστό κύκλωμα από το οποίο γίνεται εκκένωση των υδάτων.


Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 5

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
υδάτινα ιζήματα (ydatina izimata)


Explanation:
Ayti einai i sosti apantisi!

Subject maintenance & disposal (=TRA)
explosives and ignition material (=IC6)
valve gears (=MG6)
Unknown CM (= )

Spanish Term agua residual
Reference Aerospatiale,Dicc.aeroespacial,Paris,1984
Greek Term υδάτινο ίζημα;
ίζημα νερού



    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/
Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 5