KudoZ home » Spanish to Greek » Sports / Fitness / Recreation

tobogán tuberculoso

Greek translation: Τσουλήθρα με κυρτώματα/σαμαράκια


11:20 Feb 22, 2009
Spanish to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Sports / Fitness / Recreation
Spanish term or phrase: tobogán tuberculoso
Πώς μεταφράζεται το tobogán tuberculoso στα ελληνικά;
Tasos Psarris
Greek translation:Τσουλήθρα με κυρτώματα/σαμαράκια
Explanation:
Μια πιθανή απόδοση.
Selected response from:

Marina Kazila
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Τσουλήθρα με κυρτώματα/σαμαράκια
Marina Kazila
2(υδρο)τσουλήθρα
Spiros Doikas


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(υδρο)τσουλήθρα


Explanation:
Χωρίς συγκείμενο μαντεύουμε καθώς δεν υπάρχει καμία ανεύρεση της φράσης. Πιθανότατα κάποιο είδος τσουλήθρας.

.. 1 πολλαπλή τσουλήθρα,1 τσουλήθρα "μανιτάρι", ...
www.visitgreece.gr/pages.php?pageID=470&langID=1

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-02-22 15:47:50 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως «αρθρωτό έλκυθρο»....

http://es.wikipedia.org/wiki/Tobogán
έλκυθρο αρθρωτό

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Παραθέτω συγκείμενο: "José ayudaba a los más pequeños a subirse al tobogán tuberculoso o al decrépito columpio que puso el ayuntamiento cuando nos desgañitamos pidiendo un parque infantil"


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Τσουλήθρα με κυρτώματα/σαμαράκια


Explanation:
Μια πιθανή απόδοση.


Marina Kazila
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 2
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ