KudoZ home » Spanish to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

expediente técnico de construcción UE

Hungarian translation: műszaki konstrukciós dokumentáció


07:28 Sep 18, 2007
Spanish to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Spanish term or phrase: expediente técnico de construcción UE
terminologia exacta empleada en la UE para denominar (en húngaro) el "expediente técnico de construcción" que debe poseer toda maquinaria que se comercialice dentro de la Comunidad
edith papp
Hungarian translation:műszaki konstrukciós dokumentáció
Explanation:
én ezt találtam EU-s vonatkozásban..

"Resulta indispensable que el fabricante, o su representante autorizado establecido en la Comunidad, antes de expedir la declaración CE de conformidad, elabore un expediente técnico de construcción."
Lényeges, hogy az EK-megfelelőségi nyilatkozat elkészítését megelőzően, a gyártó vagy a Közösségben letelepedett meghatalmazott képviselője készítsen műszaki konstrukciós dokumentációt.
Nem mindenhol ülhet ez a fordtíás...
Ennyit találtam...
Selected response from:

Ilona Mátyus
Hungary
Grading comment
muchas gracias
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Gyártási tervdokumentációFarkasAndras
3műszaki konstrukciós dokumentációIlona Mátyus


  

Answers


2 days12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
műszaki konstrukciós dokumentáció


Explanation:
én ezt találtam EU-s vonatkozásban..

"Resulta indispensable que el fabricante, o su representante autorizado establecido en la Comunidad, antes de expedir la declaración CE de conformidad, elabore un expediente técnico de construcción."
Lényeges, hogy az EK-megfelelőségi nyilatkozat elkészítését megelőzően, a gyártó vagy a Közösségben letelepedett meghatalmazott képviselője készítsen műszaki konstrukciós dokumentációt.
Nem mindenhol ülhet ez a fordtíás...
Ennyit találtam...

Ilona Mátyus
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
muchas gracias

188 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Gyártási tervdokumentáció


Explanation:
Műszaki konstrukciós (terv)dokumentáció, műszaki dokumentáció is előfordul, de a gyártási tervdok elsöprő többségben van (angolul design and manufacturing schedule).

Gyártási: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...



Műsz.: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

FarkasAndras
Native speaker of: Native in HungarianHungarian