KudoZ home » Spanish to Norwegian » Other

tercer ciclo

Norwegian translation: tredje del (av utdannelse)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:tercer ciclo
Norwegian translation:tredje del (av utdannelse)
Entered by: Kjell

13:07 Jan 28, 2003
Spanish to Norwegian translations [Non-PRO]
Spanish term or phrase: tercer ciclo
Oversettelse av studieplan, tercer ciclo tilsier hovedfagsnivå her hjemme, men har noen et godt norsk ord for det?
isotta
del (av utdannelse)
Explanation:
eksempel: "una carrera dividida en dos ciclos" (Spansk-Dansk Ordbog, 3. udgave, Gyldendals Røde Ordbøger)


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-29 12:42:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Mener sjølsagt \"tredje del (av utdannelse)\".
Selected response from:

Kjell
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5del (av utdannelse)
Kjell
4tredje syklus
Kjell
4tredje trinn
Kjell


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tredje trinn


Explanation:
-

Kjell

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tredje syklus


Explanation:
-

Kjell

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
del (av utdannelse)


Explanation:
eksempel: "una carrera dividida en dos ciclos" (Spansk-Dansk Ordbog, 3. udgave, Gyldendals Røde Ordbøger)


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-29 12:42:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Mener sjølsagt \"tredje del (av utdannelse)\".


Kjell