KudoZ home » Spanish to Polish » Botany

Naranjo viejo / Granado viejo

Polish translation: dorosłe drzewo/okaz


15:58 Nov 19, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Science - Botany
Spanish term or phrase: Naranjo viejo / Granado viejo
Pojawia się w spisie zasadzonych na terenie inwestycji roślin pomiędzy nazwami lacińskimi, niestety nie mogę znaleźć o jakie odmiany chodzi, a może po prostu chodzi o to że to są "dorosłe" drzewa???
AgaWrońska
Polish translation:dorosłe drzewo/okaz
Explanation:
Najwyraźniej chodzi właśnie o dorosłe drzewo. Poniższy link wskazuje, że można coś takiego kupić i zasadzić. Tylko czy się "przyjmie"?

http://foroantiguo.infojardin.com/showthread.php?t=158922
Selected response from:

orangelani
Grading comment
Dziękuję. Zmyliło mnie to, że jest to tabela i w kazdej pozycji podawano jedynie nazwy rodzajowe nie zaś tego typu okreslenia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stare drzewo pomarańczowe/stary granatowiec
Ewa Stokłosa
3dorosłe drzewo/okaz
orangelani


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dorosłe drzewo/okaz


Explanation:
Najwyraźniej chodzi właśnie o dorosłe drzewo. Poniższy link wskazuje, że można coś takiego kupić i zasadzić. Tylko czy się "przyjmie"?

http://foroantiguo.infojardin.com/showthread.php?t=158922

orangelani
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję. Zmyliło mnie to, że jest to tabela i w kazdej pozycji podawano jedynie nazwy rodzajowe nie zaś tego typu okreslenia.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stare drzewo pomarańczowe/stary granatowiec


Explanation:
viejo 'ya no da fruta', 'lo major es tirarlo'



    Reference: http://www.tubreveespacio.com/reflexiones-01ene08/el%20arbol...
Ewa Stokłosa
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish