KudoZ home » Spanish to Polish » Bus/Financial

cliente externo/interno

Polish translation: klient zewnętrzy / wewnętrzny


17:01 Dec 3, 2003
Spanish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / gestion de empresas
Spanish term or phrase: cliente externo/interno
tyle. potem jest o komunikacji wewnatrz zakladu
RafaLee
Australia
Polish translation:klient zewnętrzy / wewnętrzny
Explanation:
Cechą kultury organizacyjnej jest zmienność - bowiem kreują ją wspólnie klienci zewnętrzni i wewnętrzni. Sprostanie potrzebom i oczekiwaniom klientów wymaga dynamiki firmy w obszarach wzajemnych uwarunkowań: zintegrowane systemy a klienci, współpraca z klientem zewnętrznym a nie tylko usługą, każdy pracownik w firmie to klient wewnętrzny, zaangażowanie i uczestnictwo bardziej niż zatrudnienie.
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klient zewnetrzny/wewnetrzny
lafresita
3klient zewnętrzy / wewnętrzny
lim0nka


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klient zewnetrzny/wewnetrzny


Explanation:
doslownie

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2003-12-03 17:11:06 GMT)
--------------------------------------------------

Nie bedzie usera - nie bedzie
twojej pracy. Wiec go szanuj bo twoj klient (wewnetrzny). ...

www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/oct97/0167.html

lafresita
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klient zewnętrzy / wewnętrzny


Explanation:
Cechą kultury organizacyjnej jest zmienność - bowiem kreują ją wspólnie klienci zewnętrzni i wewnętrzni. Sprostanie potrzebom i oczekiwaniom klientów wymaga dynamiki firmy w obszarach wzajemnych uwarunkowań: zintegrowane systemy a klienci, współpraca z klientem zewnętrznym a nie tylko usługą, każdy pracownik w firmie to klient wewnętrzny, zaangażowanie i uczestnictwo bardziej niż zatrudnienie.


    Reference: http://www.kadry.info.pl/konferencja/wyklad_964.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61