KudoZ home » Spanish to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

hidrocarburos alifáticos y aromáticos clorados.

Polish translation: chloropochodne węglowodorów alifatycznych i aromatycznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:hidrocarburos alifáticos y aromáticos clorados.
Polish translation:chloropochodne węglowodorów alifatycznych i aromatycznych
Entered by: Konrad Dylo

09:29 Apr 7, 2004
Spanish to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / also construccion
Spanish term or phrase: hidrocarburos alifáticos y aromáticos clorados.
moze sie powtarzam a moze nie...

chociaz raczej nie!

caly zwrot, por favor!
Konrad Dylo
Spain
węglowodory aromatyczne i ich chloropochodne
Explanation:
"Wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA) i ich chloropochodne
(Cl-WWA)."
http://www.chemik.chem.univ.gda.pl/~puzi/cwicz4.ppt

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 2 hrs 24 mins (2004-04-09 11:53:26 GMT)
--------------------------------------------------

No fakt, za bardzo się skupiłem na tych chloropochodnych i odpowiedziałem nie na to pytanie :-(

Ma być:
węglowodory alifatyczne i chloropochodne aromatyczne

z tym że moja znajomośc hiszpańskiego jest zbyt marna żeby rozstrzygnąć, czy te \'clorados\' nie odnosi się do obu rodzajów węglowodorów - to już musisz rozstrzygnąć sam. Bo w takim wypadku byłoby to:
chloropochodne węglowodorów alifatycznych i aromatycznych.
Selected response from:

leff
Grading comment
to bedzie raczej do obydwu(chociz jakby sie uparl:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4węglowodory aromatyczne i ich chloropochodne
leff
2weglowodory alifatyczne i chlorki aromatyczne
Miroslawa Jodlowiec


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
hidrocarburos alifáticos y aromáticos clorados.
weglowodory alifatyczne i chlorki aromatyczne


Explanation:
weglowodory alifatyczne i chlorki aromatyczne

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 14 mins (2004-04-07 12:44:13 GMT)
--------------------------------------------------

WĘGLOWODORY ALIFATYCZNE

chem211.chemd.amu.edu.pl/stud/Web/przyklady/ pptweb/WEGLOWODORY%20ALIFATYCZNE.htm


    chemia.viii-lo.krakow.pl/folie/
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hidrocarburos alifáticos y aromáticos clorados.
węglowodory aromatyczne i ich chloropochodne


Explanation:
"Wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA) i ich chloropochodne
(Cl-WWA)."
http://www.chemik.chem.univ.gda.pl/~puzi/cwicz4.ppt

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 2 hrs 24 mins (2004-04-09 11:53:26 GMT)
--------------------------------------------------

No fakt, za bardzo się skupiłem na tych chloropochodnych i odpowiedziałem nie na to pytanie :-(

Ma być:
węglowodory alifatyczne i chloropochodne aromatyczne

z tym że moja znajomośc hiszpańskiego jest zbyt marna żeby rozstrzygnąć, czy te \'clorados\' nie odnosi się do obu rodzajów węglowodorów - to już musisz rozstrzygnąć sam. Bo w takim wypadku byłoby to:
chloropochodne węglowodorów alifatycznych i aromatycznych.

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 213
Grading comment
to bedzie raczej do obydwu(chociz jakby sie uparl:)