KudoZ home » Spanish to Polish » Engineering (general)

valvulaje

Polish translation: zawory (sterujące hamulcami)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:valvulaje
Polish translation:zawory (sterujące hamulcami)
Entered by: mariposa2h

07:40 Feb 10, 2012
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Układ hamulcowy
Spanish term or phrase: valvulaje
Witam serdecznie,

Podaje wyrażenie, w którym to znalazłam:

"control de frenos y valvulaje de este'''.
mariposa2h
Poland
zawory (sterujące hamulcami)
Explanation:
tak bym to tutaj przetłumaczyła po prostu. Końcówka -aje może po prostu wskazywać liczbę mnogą (De *conjunto, formado por pluralidad de cosas o por una considerada en toda su amplitud). Słownik tłumaczy jako układ zaworów, ale w kontekście silnika tylko.
Selected response from:

Marlena Trelka
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4układ zaworów
Natalia Cholewiak
3zawory (sterujące hamulcami)
Marlena Trelka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
układ zaworów


Explanation:
tako rzecze słownik techniczy.

Natalia Cholewiak
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawory (sterujące hamulcami)


Explanation:
tak bym to tutaj przetłumaczyła po prostu. Końcówka -aje może po prostu wskazywać liczbę mnogą (De *conjunto, formado por pluralidad de cosas o por una considerada en toda su amplitud). Słownik tłumaczy jako układ zaworów, ale w kontekście silnika tylko.

Marlena Trelka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24