KudoZ home » Spanish to Polish » Other

brujeria

Polish translation: czary; urok; zaklęcie


18:14 Jul 22, 2005
Spanish to Polish translations [Non-PRO]
Other
Spanish term or phrase: brujeria
...
ewa markiewicz-bakra�c
United Kingdom
Polish translation:czary; urok; zaklęcie
Explanation:
znaczenie zależy od kontekstu. . .
Selected response from:

Paulistano
Grading comment
dziekuje, moja ciekawosc zostala zaspokojona :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1czary; urok; zaklęcie
Paulistano
4czarna magiaTranslateThis


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
czary; urok; zaklęcie


Explanation:
znaczenie zależy od kontekstu. . .

Paulistano
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 18
Grading comment
dziekuje, moja ciekawosc zostala zaspokojona :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
0 min

neutral  Remigiusz Drewniak KONTYNENT: tak w³aœciwie, to zbiór zwyczajów pochodnych od afrykañskiego voodoo. Np. palenie œwieczek na ró¿ne okazje - zdrady, zakochania, roœliny mi³oœci. S¹ sklepiki z gad¿etami w Madrycie.
54 days
  -> czli to, co u nas w Brazyli nazywa siê macumba albo umbanda

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czarna magia


Explanation:
zgadzam sie z Paulistano.

Moze byc jeszcze *czarna magia*
w zaleznosci od kontekstu

TranslateThis
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish, Native in EnglishEnglish