platina de acero doblado

Polish translation: płaskownik stalowy

Spanish term or phrase:platina de acero doblado
Polish translation:płaskownik stalowy
Entered by: AgaWrońska

16:04 Nov 30, 2009
Spanish to Polish translations [PRO]
Other / Meble
Spanish term or phrase: platina de acero doblado
szafka, operająca się na "2 patas laterales pletina de acero doblado"
Marta Skałecka
Spain
płaskownik stalowy
Explanation:
Moim zdaniem chodzi o płaskownik.

http://www.janpol-bierla.com/nogi.html

Tak znalazłam w moim starym glosariuszu z pracy, że "pletina" to płaskownik myślę, że chodzi o takie nóżki jak na stronie tego producenta.

Tu masz definicję PLETINA

http://es.wikipedia.org/wiki/Pletina_(perfil_metálico)
Selected response from:

AgaWrońska
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Profil / kształtownik ze stali giętej.
MG Lipski
3płaskownik stalowy
AgaWrońska


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pletina de acero doblado
płaskownik stalowy


Explanation:
Moim zdaniem chodzi o płaskownik.

http://www.janpol-bierla.com/nogi.html

Tak znalazłam w moim starym glosariuszu z pracy, że "pletina" to płaskownik myślę, że chodzi o takie nóżki jak na stronie tego producenta.

Tu masz definicję PLETINA

http://es.wikipedia.org/wiki/Pletina_(perfil_metálico)


AgaWrońska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Profil / kształtownik ze stali giętej.


Explanation:
Gięte w celu uzyskania różnych form. Otwarte lub zamknięte.
Pletina - też płyta, blacha stalowa.

MG Lipski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7