KudoZ home » Spanish to Polish » Other

rociador de encastre

Polish translation: deszczownica podtynkowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:rociador de encastre
Polish translation:deszczownica podtynkowa
Entered by: Marta Skałecka

21:59 Dec 2, 2010
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / łazienka
Spanish term or phrase: rociador de encastre
znalazłam takie coś:

http://pdf.archiexpo.es/pdf/porcelanosa/passion-for-detail/1...
Marta Skałecka
Spain
deszczownica podtynkowa
Explanation:
Rociador tak w ogóle to deszczownica, moim zdaniem de encastre to podtynkowa.
Selected response from:

Anna Michlik
Poland
Grading comment
Muchas gracias
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4deszczownica podtynkowa
Anna Michlik
4prysznic sufitowy
Marlena Trelka


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prysznic sufitowy


Explanation:
myślę, że chodzi właśnie o to, prysznic zazwyczaj dużych rozmiarów zamontowany bezpośrednio w suficie, tj. bez uchwytu, bez rączki.

Marlena Trelka
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deszczownica podtynkowa


Explanation:
Rociador tak w ogóle to deszczownica, moim zdaniem de encastre to podtynkowa.


    Reference: http://deszczownice.com/deszczownica/deszczownica-podtynkowa
    Reference: http://www.spacity.pl/SPA/Sauna-i-laznia/Deszczownica
Anna Michlik
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Muchas gracias