KudoZ home » Spanish to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

ralentizador

Romanian translation: încetinitor/frână electrică


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:ralentizador
Romanian translation:încetinitor/frână electrică
Entered by: Iosif JUHASZ

19:27 Nov 22, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / camiones
Spanish term or phrase: ralentizador
o Verificar y controlar los circuitos eléctricos-electromecánicos de:
 Arranque.
 Carga.
 A.B.S.
 Ralentizador.
 Electroventilador.

În engleză se pare că e engine retarder.
Sigina
Romania
încetinitor
Explanation:
Functia limitarii de viteza si dispozitivul limitator de viteza nu trebuie sa determine interventia franei de
serviciu a vehiculului. Interventia unei frane permanente (de exemplu un incetinitor) este autorizata numai
daca are loc dupa ce dispozitivul limitator de viteza a redus la minim alimentarea cu carburant.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-22 19:40:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:07:...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-22 20:49:14 GMT)
--------------------------------------------------

Eu as folosi termenul încetinitor.
http://www.tuningcar.es/homologa.htm
6. Incorporación de un ralentizador o de un freno motor.
Selected response from:

Iosif JUHASZ
Romania
Grading comment
mulţu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5încetinitor
Iosif JUHASZ
3ralantí
Ioana Corina Pop


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ralantí


Explanation:
RALENTIZADOR:
El ralentizador es, por definición, un sistema alternativo e independiente de frenado, encaminado a reducir de manera paulatina la inercia de un vehículo en movimiento.

RALANTÍ, ralantiuri, s.n. Mers încetinit al motoarelor cu ardere internă. – Din fr. ralenti.
Sursa: DEX '98

Example sentence(s):
  • "Functiile de control automat al ***ralantiului*** si cea a pornirii la rece completeaza optimizarea extrema a arderii, consecinta implicita fiind consumul redus de carburant"

    Reference: http://www.motorclub.ro/1_604_BMW_R_1200_RT_si_R_1200_ST_444...
Ioana Corina Pop
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Iosif JUHASZ: ralanti = mers în gol
48 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
încetinitor


Explanation:
Functia limitarii de viteza si dispozitivul limitator de viteza nu trebuie sa determine interventia franei de
serviciu a vehiculului. Interventia unei frane permanente (de exemplu un incetinitor) este autorizata numai
daca are loc dupa ce dispozitivul limitator de viteza a redus la minim alimentarea cu carburant.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-22 19:40:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:07:...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-22 20:49:14 GMT)
--------------------------------------------------

Eu as folosi termenul încetinitor.
http://www.tuningcar.es/homologa.htm
6. Incorporación de un ralentizador o de un freno motor.

Iosif JUHASZ
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
mulţu
Notes to answerer
Asker: poate să fie frana de motor?