International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Spanish to Romanian » Chemistry; Chem Sci/Eng

ensayos físicos

Romanian translation: experimente/încercări/teste fizice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:ensayos físicos
Romanian translation:experimente/încercări/teste fizice
Entered by: Sigina

13:09 Nov 22, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / atribuciones analista de laboratorio
Spanish term or phrase: ensayos físicos
"Organizar/realizar ensayos físicos y fisicoquímicos de identificación y medida"

Am găşit undeva "încercări". Habar nu am de laboratoare... Eu ştiam de teste... Mă poate ajuta cineva?

Mulţumesc.
Sigina
Romania
experimente fizice
Explanation:
eu asa as traduce, parca suna mai... stiintific ^_^

dex:
EXPERIMÉNT, experimente, s.n. Procedeu de cercetare în ştiinţă, care constă în provocarea intenţionată a unor fenomene în condiţiile cele mai propice pentru studierea lor şi a legilor care le guvernează; observaţie provocată, experienţă

sinonime

experimento
ensayo: ensayo, tentativa, experiencia, intento, experimentación, comprobación, tanteo, examen, estudio, reconocimiento, sondeo, observación

http://www.diclib.com/cgi-bin/d.cgi?l=es&page=search&p=exper...
Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1experimente fizice
Ana Andronache
5analize fizico-chimice
Ioana Corina Pop


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
analize fizico-chimice


Explanation:
- Încercări şi ***analize fizice*** şi chimice la produse petroliere lichide, gazoase şi solide;
- Laboratoarelel de ***analize fizico-chimice*** si determinari electrice executa analiza redusa , completa si speciala la urmatoarele produse: (...)




--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-11-22 20:12:39 GMT)
--------------------------------------------------

Si "incercari fizico-chimice" se foloseste destul de mult, desi apar mai putine rezultate decat la "analize fizico-chimice". Oricum, daca vrei sa eviti repetitia, cred ca porti folosi fara probleme "incercari". "Teste fizico-chimice", in schimb, este folosit mult mai putin, apar doar 59 de rezultate, fata de 771 si 29.900 pentru ceilalti doi termeni...
http://www.ins.ro/Docs/Services/LABORATOR.htm


    Reference: http://www.laborex.ro/analize_fizico_chimice_microbiologice....
    Reference: http://www.electrica.ro/content.asp?id=472
Ioana Corina Pop
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
Notes to answerer
Asker: da, doar că am undeva în text şi analisis... uite, ai in explicatie "încercări şi analize fizice.." Pe mine m-ar interesa să ştiu cum e corect, încercări sau teste?...Mulţu, de todas formas.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
experimente fizice


Explanation:
eu asa as traduce, parca suna mai... stiintific ^_^

dex:
EXPERIMÉNT, experimente, s.n. Procedeu de cercetare în ştiinţă, care constă în provocarea intenţionată a unor fenomene în condiţiile cele mai propice pentru studierea lor şi a legilor care le guvernează; observaţie provocată, experienţă

sinonime

experimento
ensayo: ensayo, tentativa, experiencia, intento, experimentación, comprobación, tanteo, examen, estudio, reconocimiento, sondeo, observación

http://www.diclib.com/cgi-bin/d.cgi?l=es&page=search&p=exper...

Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
mersi
Notes to answerer
Asker: da, şi asta ar fi o idee :) mai aştept :D


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
12 hrs
  -> Mulţumesc!