KudoZ home » Spanish to Romanian » Construction / Civil Engineering

grúa con pluma auxiliar rígida

Romanian translation: macara cu braţ auxiliar fix


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:grúa con pluma auxiliar rígida
Romanian translation:macara cu braţ auxiliar fix
Entered by: livia_sampetru

11:39 Nov 17, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Spanish term or phrase: grúa con pluma auxiliar rígida
Este vorba despre manualul de instrucţiuni al unei macarale. "Pluma" se referă la braţul macaralei?
livia_sampetru
macara cu braţ auxiliar fix
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/spanish_to_english/tech_engineerin...

http://ron.proz.com/?sp=gloss/term&id=1577580

Ridicarea pilonilor s-a făcut cu o ***macara având un braţ fix*** de 66 metri, cu asistenţa tehnică a doi specialişti de la firma engleză. Pilonii au fost aduşi pe elemente, fabricate din oţel special, de formă tubulară cu 20 de faţete, care au fost îmbinate.

http://www.agenda.ro/old/2003/47-gen2.htm
Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
:) Mersi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3macara cu braţ auxiliar fix
Ana Andronache
4traducerea in versiunea mea ar fi urmatoarea: "macara cu brat auxiliar fix"
RALUCA BALAN
3brat
Ioana Corina Pop


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
macara cu braţ auxiliar fix


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/spanish_to_english/tech_engineerin...

http://ron.proz.com/?sp=gloss/term&id=1577580

Ridicarea pilonilor s-a făcut cu o ***macara având un braţ fix*** de 66 metri, cu asistenţa tehnică a doi specialişti de la firma engleză. Pilonii au fost aduşi pe elemente, fabricate din oţel special, de formă tubulară cu 20 de faţete, care au fost îmbinate.

http://www.agenda.ro/old/2003/47-gen2.htm

Ana Andronache
Belgium
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 111
Grading comment
:) Mersi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigina : lol, pe cand am dat "answer" :P
4 mins
  -> Mulţumesc! :-)

agree  anamaria bulgariu
22 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> Mulţumesc!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
traducerea in versiunea mea ar fi urmatoarea: "macara cu brat auxiliar fix"


Explanation:
pluma = brat de macara



RALUCA BALAN
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brat


Explanation:
Diccionario de la RAE (http://buscon.rae.es/draeI/SrvltConsulta?TIPO_BUS=3&LEMA=plu...
Pluma:
15. f. Mástil de una grúa.

Mástil:
4. m. En ciertas grandes máquinas, torre, pieza o estructura vertical de gran altura respecto a la base. Excavadora de mástil.

Stiu ca exista macarale cu brat pivotant si ma gandesc ca opusul bratului pivotant este bratul fix sau rigid, desi nu gasesc nimic pe internet care sa confirme ca termenul "brat fix/rigid" se foloseste. Poate ca imaginea te mai inspira:
http://www.meritmachinery.com/aditamentos/details.asp?machin...





Ioana Corina Pop
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish