KudoZ home » Spanish to Romanian » Education / Pedagogy

maestra/o

Romanian translation: cadru didactic/profesor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:maestra/o
Romanian translation:cadru didactic/profesor
Entered by: Sigina

08:58 Nov 28, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
Spanish term or phrase: maestra/o
Învăţător?.... Fiindcă nu e "el tutor" învăţătorul, clar. La noi toate materiile sunt predate de un singur învăţător, în Spania sunt învăţători pe fiecare materie?...

"Para consultar a la Dirección del Centro es necesario corroborar que se ha tenido una entrevista previa con el maestro /a correspondiente."
Sigina
Romania
cadru didactic
Explanation:
o soluţie neutră ^_^

sau "învăţător" / "profesor", specificând despre ce fel de şcoală este vorba
Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
Cred că aşa e cel mai ok, în acest context. Mulţumesc amândurora.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cadru didactic
Ana Andronache
3profesorcameliaim
Summary of reference entries provided
sinonime şi sugestii ^_^
Ana Andronache

  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
profesor


Explanation:
Fetele mele de la 3 ani au avut o învăţătoare şi profesori (pt. sport, muzică şi engleză).

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, Camelia, dar având diferenţa dintre cele două ţări, aş merge pe "cadru didactiv".


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cadru didactic


Explanation:
o soluţie neutră ^_^

sau "învăţător" / "profesor", specificând despre ce fel de şcoală este vorba


Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Cred că aşa e cel mai ok, în acest context. Mulţumesc amândurora.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
1 day11 hrs
  -> Mulţumesc!




Reference comments


11 mins
Reference: sinonime şi sugestii ^_^

Reference information:
maestra
1) catedrática: catedrática, profesora, educadora, amiga, instructora, ama

eu aş opta pt. o soluţie neutră, gen "cadru didactic"...
sau aş folosi "învăţător" / "profesor", specificând despre ce fel de şcoală este vorba.

Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 26