KudoZ home » Spanish to Romanian » Education / Pedagogy

módulo

Romanian translation: modul / secţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:módulo
Romanian translation:modul / secţie
Entered by: Sigina

13:25 Nov 28, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
Spanish term or phrase: módulo
- Entrada de Infantil por la puerta lateral, dejando a niños y niñas en la fila.
- Si la fila ha entrado se acompaña hasta la puerta del módulo.
Sigina
Romania
unitate / secţie
Explanation:
eu aşa înţeleg...
Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
Mersi, am lăsat totuşi modul.. ca să nu mă îndepărtez foarte tare.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5laborator
Roxana Nicula Tanase
3unitate / secţie
Ana Andronache


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unitate / secţie


Explanation:
eu aşa înţeleg...

Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Mersi, am lăsat totuşi modul.. ca să nu mă îndepărtez foarte tare.

31 days   confidence: Answerer confidence 5/5
laborator


Explanation:
Avand in vedere ca nu este vorba despre universitate si nici liceu unde termenul sectie ar fi potrivit, cel corect este sa folosesti "laborator" deoarece din text rezulta clar ca nu se refera la clasa unde invata elevii de regula.

Example sentence(s):
  • laboratorul de engleza, franceza, etc, laborator de istorie
Roxana Nicula Tanase
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4