KudoZ home » Spanish to Romanian » Electronics / Elect Eng

barra de neutro

Romanian translation: bară neutru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:barra de neutro
Romanian translation:bară neutru
Entered by: Sigina

16:11 Nov 23, 2008
Spanish to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Spanish term or phrase: barra de neutro
Despre centre de control motoare:

Los CCMs dispondrán de un resistencia de calefacción regulada mediante termostato por columna.

El embarrado general se dispondrá horizontalmente en la parte superior de las columnas, o verticalmente en su parte posterior, tendrá la misma sección en la ***barra de neutro*** que en cada una de las tres fases y será capaz de soportar los efectos electrodinámicos de cortocircuito. Estará formado por pletinas de cobre estañadas de la sección precisa en cada caso.
C. Roman
Spain
bară neutru
Explanation:
Am găsit ceva... 1 Jug superior / Upper part magnetic core
"10 Bara neutru / Neutral bar
11 Terminale MT / HV terminal
12 Infasurari JT / LV winding
13 Infasurari"

http://www.azen.ro/catalog/trafo_rasina.pdf

Însă nu ştiu sigur dacă în engleză este neutral bar...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-11-23 16:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

"XBS Cutie de distribuţie de apartament pe tencuială cu uşă
4, 6, 8, 12, 18, 24 şi 36 de modul
CU bara neutru/pământ
IP40
Izolaţie dublă"

http://www.mixvill.hu/16/products/287

Mai "sap" sa văd dacă mai găsesc ceva...
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3bară neutru
Sigina
4bara de (punere / legare) la pamant
Ana Andronache


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
bară neutru


Explanation:
Am găsit ceva... 1 Jug superior / Upper part magnetic core
"10 Bara neutru / Neutral bar
11 Terminale MT / HV terminal
12 Infasurari JT / LV winding
13 Infasurari"

http://www.azen.ro/catalog/trafo_rasina.pdf

Însă nu ştiu sigur dacă în engleză este neutral bar...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-11-23 16:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

"XBS Cutie de distribuţie de apartament pe tencuială cu uşă
4, 6, 8, 12, 18, 24 şi 36 de modul
CU bara neutru/pământ
IP40
Izolaţie dublă"

http://www.mixvill.hu/16/products/287

Mai "sap" sa văd dacă mai găsesc ceva...

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Andronache: stiu ca suna a furculision, dar am gasit si eu "bara de neutru": www.primariaarad.ro/files/proiecte/p189.pdf
1 min
  -> păi nu mi-au aparut decât vreo două site-uri în forma asta. De ce n-ar fi, adică.. :)Gata, vazut şi eu bară de neutru..

agree  cameliaim
4 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
13 hrs
  -> Mulţumesc

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bara de (punere / legare) la pamant


Explanation:
in acest dictionar roman francez apare:

bara neutra, bara de punere la pamant = barre de terre

http://dictionar.netflash.ro/roman-francez/?w=bara&h=2

E. Celulele sunt prevazute cu ***bara generala de legare la pamant***, care asigura continuitatea circuitului, avand posibilitatea de racordare la priza de pamant a statiei electrice.

http://www.electroalfa.ro/ro/produse_si_servicii/produse/cp8...

De regulă, la pământ se leagă punctul neutru al înfăşurărilor
sursei de alimentare, când acestea sunt conectate în stea.

http://instal.ce.tuiasi.ro/Sinaia 2002.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2008-11-23 17:04:35 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, fara paranteze: bara de punere / legare la pamant

Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8