Vi äger rum även på dessa datum

Danish translation: Vi kan findes/kontaktes på disse datoer...

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Swedish term or phrase:Vi äger rum även på dessa datum
Danish translation:Vi kan findes/kontaktes på disse datoer...
Entered by: Susanne Roelands

11:28 Apr 19, 2006
Swedish to Danish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / konferencer
Swedish term or phrase: Vi äger rum även på dessa datum
Vi äger rum även på dessa datum i følgende nordiske byer:
Susanne Roelands
Portugal
Vi kan findes/kontaktes på disse datoer...
Explanation:
Kan også være: Vi vil være til stede.... eller vores arrangement løber af stabelen....

Det kommer lidt an på sammenhængen
Selected response from:

Derringdo
Bulgaria
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Vi optræder også på disse datoer
aic
4Vi kan findes/kontaktes på disse datoer...
Derringdo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vi kan findes/kontaktes på disse datoer...


Explanation:
Kan også være: Vi vil være til stede.... eller vores arrangement løber af stabelen....

Det kommer lidt an på sammenhængen

Derringdo
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tak for hjælpen.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vi optræder også på disse datoer


Explanation:
"äga rum" betyder "finde sted" eller "forekomme" - men det går jo ikke så godt sammen med "vi" - men måske kan du bruge "optræder" eller "er til stede" hvis det passer bedre ind i konteksten

aic
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search