standee/diskstandee

Danish translation: bordstandee

Swedish term or phrase:diskstandee
Danish translation:bordstandee
Entered by: Margit Pehrsson

04:25 Jan 16, 2003
Swedish to Danish translations [PRO]
Marketing
Swedish term or phrase: standee/diskstandee
En betegnelse for en reklame, f.eks af karton, der kan stå alene dvs uden stativ. Standee er en stor reklame der står på gulvet og diskstandee en mindre der står på et bord.
Margit Pehrsson
standee/bordstandee
Explanation:
Standee er et fritstående pap-reklameskilt.

Et display indeholder som regel varer.
Selected response from:

Dan Schioenning Larsen
Denmark
Grading comment
Tak for hjælpen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4standee/bordstandee
Dan Schioenning Larsen
3gulvdisplay/borddisplay
Susanne Rosenberg


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gulvdisplay/borddisplay


Explanation:
Begge begreb er meget "overordnede", dvs. det kan både være en slags reklameskilte el.lign., som står for sig selv, eller en slags større eller mindre holdere/stativer/reoler etc. med påtrykt reklame (fx til brochurer eller mindre produkter).

Hdh

Susanne

Susanne Rosenberg
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 88

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
standee/bordstandee


Explanation:
Standee er et fritstående pap-reklameskilt.

Et display indeholder som regel varer.


    Reference: http://www.apogeehk.com/exec.asp?Page=2013.76&display
Dan Schioenning Larsen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 55
Grading comment
Tak for hjælpen