KudoZ home » Swedish to Danish » Tech/Engineering

Ni är utrustad med en skyddssko

Danish translation: De er udstyret med sikkerhedssko


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Swedish term or phrase:Ni är utrustad med en skyddssko
Danish translation:De er udstyret med sikkerhedssko
Entered by: Vibekke Henriksen

11:43 Nov 10, 2003
Swedish to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
Swedish term or phrase: Ni är utrustad med en skyddssko
dette er en overskrift i en brugsvejledning om beskyttelsesudstyr.
Man kan ikke sige "Du er udstyret med....", men jeg kan simpelthen ikke komme på en god overskrift på dansk.
Al hjælp er værdsat.
Allround
Denmark
De er udstyret med en sikkerhedssko
Explanation:
Ni er det samme som det lidt mere formelle tiltale De. Mit forslag til overskrift til teksten er simpelthen "Sikkerhedssko".
Selected response from:

Vibekke Henriksen
Sweden
Grading comment
Du har ret, jeg skriver simpelthen bare "Beskyttelsessko".
Tusind tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4De er udstyret med en sikkerhedssko
Vibekke Henriksen
4Du harKjeld Holm


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Du har


Explanation:
Eller du får, eller du går med er nok lidt mere dagligdags end du er udstyret med.
Hvordan kan man nøjes med én sikkerhedssko?

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 38

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ni är utrustad med en skyddssko
De er udstyret med en sikkerhedssko


Explanation:
Ni er det samme som det lidt mere formelle tiltale De. Mit forslag til overskrift til teksten er simpelthen "Sikkerhedssko".

Vibekke Henriksen
Sweden
Native speaker of: Swedish
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Du har ret, jeg skriver simpelthen bare "Beskyttelsessko".
Tusind tak for hjælpen.