KudoZ home » Swedish to English » Electronics / Elect Eng

pärm framtagen för objektet (RFPG)

English translation: Test Log Dossier


07:25 May 23, 2003
Swedish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / electrical
Swedish term or phrase: pärm framtagen för objektet (RFPG)
· Koppla bort alla kablar och kontakter.
· Notera mätdonsidentitet för alla använda mätdon i testcertifikatet.
· Fäst etikett med följande data (ej info. inom parantes) på kortet intill dess beteckning.
Tested By: Signatur, (Datum):YYYY-MM-DD, (Serie number på kretskort):SN:XXXXXX.
· Återmontera kretskort eller förpacka i ESD-påse i väntan på nästa åtgärd.
· Kontrollera att testprotokollet är fullständigt ifyllt, sätt protokoll i pärm framtagen för objektet (RFPG), om enheten är reservenhet (FRU)”UE” förvaras protokoll tillsammans med enheten.
Ashok Bagri
India
English translation:Test Log Dossier
Explanation:
RFPG = Radio Frequency Protection Guidelines


Häls
Elpida

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 08:03:13 (GMT)
--------------------------------------------------

....or test protocol record/file
test specifications
Selected response from:

Elpida Karapidaki
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2object documentationHans-Bertil Karlsson
3Test Log Dossier
Elpida Karapidaki


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
object documentation


Explanation:
I would use that

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elpida Karapidaki: also right : )
53 mins

agree  Erik Hansson
12 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Test Log Dossier


Explanation:
RFPG = Radio Frequency Protection Guidelines


Häls
Elpida

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 08:03:13 (GMT)
--------------------------------------------------

....or test protocol record/file
test specifications

Elpida Karapidaki
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4