KudoZ home » Swedish to English » Other

what

English translation: Hur är det med dig? Hoppas det är bra. Kommer du till skolan i morgon?


07:53 Jan 14, 2002
Swedish to English translations [Non-PRO]
/ swedish language
Swedish term or phrase: what
how are you hope fine are you coming to school tomorrow
west side
English translation:Hur är det med dig? Hoppas det är bra. Kommer du till skolan i morgon?
Explanation:
Skrivet utan punkter och kommatecken, men ändå förståeligt.
Hur är det med dig kan ersättas med Hur står det till.
Selected response from:

Fredrik Larsson
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Hur är det med dig? Hoppas det är bra. Kommer du till skolan i morgon?
Fredrik Larsson
4Hur m°ar du? Jag hoppas du m°ar (or "är") bra. Kommer du till skolan i morgon?Ines Grabarevic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Hur är det med dig? Hoppas det är bra. Kommer du till skolan i morgon?


Explanation:
Skrivet utan punkter och kommatecken, men ändå förståeligt.
Hur är det med dig kan ersättas med Hur står det till.

Fredrik Larsson
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 7
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Johansson
2 hrs
  -> Tack!

agree  Malin Brooks
6 hrs

agree  Tom Day
3 days 13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hur m°ar du? Jag hoppas du m°ar (or "är") bra. Kommer du till skolan i morgon?


Explanation:
I hope it helps...

Ines Grabarevic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian