KudoZ home » Swedish to Finnish » Business/Commerce (general)

Privat Aktiebolag

Finnish translation: yksityinen osakeyhtiö


10:16 Apr 5, 2008
Swedish to Finnish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Swedish term or phrase: Privat Aktiebolag
siis minkälainen Oy?
Vicky Alyssandraki
Finnish translation:yksityinen osakeyhtiö
Explanation:
Kalimera, Vicky.
Selected response from:

xxxAlfa Trans
Grading comment
Ha! Se perimena! Kalimeraaa ja kiitoksia vielä kerran
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Yksityinen osakeyhtiöTerya Nousiainen
4 +1yksityinen osakeyhtiöxxxAlfa Trans


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
yksityinen osakeyhtiö


Explanation:
Kalimera, Vicky.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&q=privat.aktiebolag+yksit...
xxxAlfa Trans
Specializes in field
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ha! Se perimena! Kalimeraaa ja kiitoksia vielä kerran

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kjelle
9 hrs
  -> Tack, Kjell-Erik!

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Yksityinen osakeyhtiö


Explanation:
TÄMÄ TERMI LÖYTYY ESIMERKSIKSI WWW-SIVULTA: eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,fi&lng2=bg,cs,da,de,el,en,es,et,fi,fr,hu..

Terya Nousiainen
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Finnish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kjelle
9 hrs

agree  nilber
2 days3 hrs