Büyük bir kaseye 400 ml (2 su bardağı) kaynar derecede su koyunuz

Dutch translation: Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Büyük bir kâseye 400 ml (2 su bardağı) kaynar derecede su koyunuz
Dutch translation:Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water
Entered by: Özden Arıkan

08:40 Apr 22, 2005
Turkish to Dutch translations [PRO]
Other
Turkish term or phrase: Büyük bir kaseye 400 ml (2 su bardağı) kaynar derecede su koyunuz
Büyük bir kaseye 400 ml (2 su bardağı) kaynar derecede su koyunuz
adosanis
Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water
Explanation:
ik vergeet büyük! Dus: Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water
Selected response from:

Mariette van Heteren
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water
Mariette van Heteren
5Doe in een kom 400 ml (2 glazen) kokend water
Mariette van Heteren


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Büyük bir kaseye 400 ml (2 su bardaðý) kaynar derecede su koyunuz
Doe in een kom 400 ml (2 glazen) kokend water


Explanation:
Doe in een kom 400 ml (2 glazen)water, dat aan het kookpunt is. Of doe in een kom 400 ml (2 glazen) kokend water

Mariette van Heteren
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Büyük bir kaseye 400 ml (2 su bardaðý) kaynar derecede su koyunuz
Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water


Explanation:
ik vergeet büyük! Dus: Doe in een grote kom 400 ml (2 glazen) kokend water

Mariette van Heteren
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antoinette Verburg: maar beter in een andere woordvolgorde: 'doe 400 ml (2 glazen) kokend water in een grote kom'
2 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search