marka yayını

English translation: publication of a trademark

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:marka yayını
English translation:publication of a trademark
Entered by: TheTranslator86

12:43 Sep 1, 2011
Turkish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
Turkish term or phrase: marka yayını
marka yayınına itiraz formu
TheTranslator86
Turkey
trademark publishing
Explanation:
Google'da da terimi aratırsanız doyurucu bir geri dönüşe rastlayacaksınız. "Marka yayını" daha ziyade hukuki bir ifade. Çeviri aşağıda.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2011-09-02 22:32:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim. Ben yine de "opposition" konusunu araştırırdım, bana nedense "appeal" daha mantıklı geliyor. Kolay gelsin.
Selected response from:

Ozgur Demirel
Turkey
Grading comment
"Form For Opposition to Publication of a Trademark" imiş karşılığı. Bir patent uzmanından öğrendim. Teşekkürler.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Brand broadcast
Salih1946
4trademark publishing
Ozgur Demirel
4Product placement
Mehmet Ali Bahıt


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Product placement


Explanation:
Birebir çeviri değil, ancak sanırım burada bir program içinde (örneğin giyilen bir tişörtte, ya da fondaki raflarda, vs. ) markaların anlaşma yapılmadığı halde görünmesine itirazdan bahsediliyor.

Eğer ürün sahibi firma ürün yerleştirmeye rıza göstermiş ama gerekli izinler alınmamışsa Unauthorized product placement appeal form denebilir mesela.

Ancak bilinçli bir ürün yerleştirme yoksa ve ürünler kazara görünüyorsa, o zaman product placement da tam olarak karşılamıyor.


Mehmet Ali Bahıt
Native speaker of: Turkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Brand broadcast


Explanation:
Imho

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trademark publishing


Explanation:
Google'da da terimi aratırsanız doyurucu bir geri dönüşe rastlayacaksınız. "Marka yayını" daha ziyade hukuki bir ifade. Çeviri aşağıda.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2011-09-02 22:32:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim. Ben yine de "opposition" konusunu araştırırdım, bana nedense "appeal" daha mantıklı geliyor. Kolay gelsin.

Example sentence(s):
  • Appeal Form Against Trademark Publishing
Ozgur Demirel
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2
Grading comment
"Form For Opposition to Publication of a Trademark" imiş karşılığı. Bir patent uzmanından öğrendim. Teşekkürler.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search