Akrosaj Galerisi

English translation: (bottom) landing gallery

20:48 Jan 1, 2016
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems
Turkish term or phrase: Akrosaj Galerisi
Kuyudibi akrosaj galerisi
DehaTranslation
English translation:(bottom) landing gallery
Explanation:
Kelime Fransızca "Accrochage" teriminden geliyor. Örneğin "Accrosage du font", İngilizcede "bottom landing" veya "Bottom plat" olarak geçiyor. Bottom Gallery en doğru karşılık gibi geliyor. Nette resimlere baktım, Türkçedeki örneklere benziyor.
Selected response from:

Emin Arı
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Platform
Salih1946
4raise veya winze
Yusef
3(bottom) landing gallery
Emin Arı


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(bottom) landing gallery


Explanation:
Kelime Fransızca "Accrochage" teriminden geliyor. Örneğin "Accrosage du font", İngilizcede "bottom landing" veya "Bottom plat" olarak geçiyor. Bottom Gallery en doğru karşılık gibi geliyor. Nette resimlere baktım, Türkçedeki örneklere benziyor.

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

2 days 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raise veya winze


Explanation:
akrosaj galerisi madencilikte kuyuların dip be başlarıyla, arakatlarının bağlantı
yerleridir. Akrosaj ise kuyuların sadece sahanlık kısmıdır. Dolayısıyla bottom plate dip sahanlık demektir. Buradan çıkarak akrosaj galerisi diye sadece bize münhasır bir deyim bulunmuştur, bottom landing vardır İngilizcede ama landing gallery yoktur.(madencilikte)
İnglizce'de bu deyim için eğer dipten yıkarıya doğru çalışarak açışmışsa raise, yok üst kottan aşağıya doğru çalışılarak açılmışsa winze denir.


    Reference: www.http://xmlwords.infomine.com/xmlwords.htm
Yusef
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

13 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Platform


Explanation:
IMHOosaj tanımı:

Akrhttp://docplayer.biz.tr/6324345-Akrosaj-dik-ve-meyilli-kuyul...

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search