KudoZ home » Turkish to English » Automotive / Cars & Trucks

graft hortum

English translation: craft hose


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:graft hortum
English translation:craft hose

19:31 Sep 9, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-09-12 20:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Turkish term or phrase: graft hortum
"Frontbox bağlantı sıkılığı uygun, gaz, su ve graft hortum montajları uygun"
Alper Karayilan
Poland
craft hose
Explanation:
'graft'ın yabancı kökenli sözcük olduğu doğru....
Kolay gelsin.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2011-09-09 20:17:26 GMT)
--------------------------------------------------

Graft hortum = Kraft hortum (yani otomobiller, otobüsler, kamyonlar, tırlar, gemiler, karavanlar ve her türlü motorlu araçların havalandırma sistemlerinde, tekstil ve gıda makinelerinde, matbaa makinelerinde, sıcak veya soğuk havanın kolay ve esnek taşınımı için kullanılan bir çeşit kağıt hortum. Kaynak: Google)
Selected response from:

Nigar Mancini
Italy
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3craft hose
Nigar Mancini
5Teflon takviyeli kauçuk hortum
Salih1946
3graft hose
ATIL KAYHAN


Discussion entries: 6





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
graft hose


Explanation:
graft burada yabanci kökenli sözcük

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2011-09-09 19:46:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ben yaptigimda tam 9 sonuc verdi "graft hose".
About 9 results (0.09 seconds)

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: graft hose hic sonuc vermiyor google'da...


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
craft hose


Explanation:
'graft'ın yabancı kökenli sözcük olduğu doğru....
Kolay gelsin.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2011-09-09 20:17:26 GMT)
--------------------------------------------------

Graft hortum = Kraft hortum (yani otomobiller, otobüsler, kamyonlar, tırlar, gemiler, karavanlar ve her türlü motorlu araçların havalandırma sistemlerinde, tekstil ve gıda makinelerinde, matbaa makinelerinde, sıcak veya soğuk havanın kolay ve esnek taşınımı için kullanılan bir çeşit kağıt hortum. Kaynak: Google)

Nigar Mancini
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: tesekkurler.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ozgur Demirel
5 mins
  -> Teşekkür ederim Özgür Bey!

agree  Recep Kurt
13 hrs
  -> Tesekkur ederim Recep Bey!

agree  aliyucel
19 hrs
  -> Teşekkürler Ali Bey!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Teflon takviyeli kauçuk hortum


Explanation:
http://www.duraflexinc.com/pdf/teflon-smooth-and-corrugated-...

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12