KudoZ home » Turkish to English » Botany

aşı kestane

English translation: grafted chestnut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:aşı kestane
English translation:grafted chestnut
Entered by: Çağdaş KARATAŞ

15:15 Apr 5, 2007
Turkish to English translations [PRO]
Science - Botany / kestane türleri
Turkish term or phrase: aşı kestane
aslında sormam gereken aşı kelimesi ama belki kestane ile birarada kullanıldığında farklı bir biçim alıyordur...
Cagdas Karatas
Turkey
grafted chestnut
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-04-05 15:43:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben sizin için internette araştırma yapmaya devam ederken siz cevabımı kabul etmişsiniz bile

The Chestnut Grower’s Primer kolay anlaşılır bir çalışma
http://www.pfi.iastate.edu/ofr/The_Chestnut_Primer_2002.pdf
Selected response from:

Selcuk Akyuz
Turkey
Grading comment
çok teşekkür ederim selçuk bey
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4grafted chestnut
Selcuk Akyuz
5inoculated chestnut
Salih1946


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
grafted chestnut


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-04-05 15:43:25 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ben sizin için internette araştırma yapmaya devam ederken siz cevabımı kabul etmişsiniz bile

The Chestnut Grower’s Primer kolay anlaşılır bir çalışma
http://www.pfi.iastate.edu/ofr/The_Chestnut_Primer_2002.pdf


Selcuk Akyuz
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
çok teşekkür ederim selçuk bey
Notes to answerer
Asker: siz grafted önerince ben de hemen teyit edebildim o yüzden, sağolun ilginiz için.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan: http://www.kestanearastirmagrubu.com/arastirmalar/cogaltma/c...
2 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  Serkan Doğan
14 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  Taner Göde: Mehmet'in linki süper ama.
14 hrs
  -> Teşekkür ederim. Benim verdiğim bağlantı da fena değil ama :) 15 sayfalık kitapçığı okuduktan sonra kestane üretimine geçmeye karar verdim. Hem iyi para bırakıyor, hem de iyi bir miras bırakmış olurum. Kestane ağacının ömrü 1000 yılmış !!

agree  Kcda: Yeni, ilginç birşey öğrendim.
2 days6 hrs

619 days   confidence: Answerer confidence 5/5
inoculated chestnut


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish