KudoZ home » Turkish to English » Bus/Financial

çeki listesi

English translation: koli / ambalaj listesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:packing list
English translation:koli / ambalaj listesi
Entered by: Özden Arıkan

10:24 Dec 2, 2003
Turkish to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial
Turkish term or phrase: çeki listesi
çeki listesi (gümrük için)
xxxatb
Weight List
Explanation:
Ticaret Belgeleri
... Çeki Listesi (Weight List) Indexe Don Ticari ... TIR ve vagonla yapilan tasimada otomatik
tarti cihazindan çikan tarti fisleri çeki listesi yerine geçer. ...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2003-12-02 10:51:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dış Ticarete Bakış.
15. DİĞER BELGELER. ÇEKİ LİSTESİ (Weight List/Weight Note). ...
www.mngbank.com.tr/y-akreditif15

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2003-12-02 10:51:57 GMT)
--------------------------------------------------

Gemtrans AS
... madde hariç) *Akreditif tutarını geçmemelidir. *Akreditifteki mal tanımı aynı
olmalıdır. -Çeki Listesi (Weight List) Ticari faturada da belirtilen ve ...
www.gemtrans.com.tr/infodoc_tr.asp - 20k

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2003-12-02 10:52:57 GMT)
--------------------------------------------------

... Proforma Fatura, Ticari Fatura, Çeki Listesi (Weight List), Koli/Ambalaj Listesi(Packing
List), Dolaşım Belgeleri, Konsolosluk Faturası, Tasdikli Fatura ...
kariyerakademi.net/courses

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2003-12-02 10:53:27 GMT)
--------------------------------------------------

Çeki Listesi (Weight List): Malın brüt ve net ağırlığı,
satıcı ya da üçüncü kişi tarafından doğrulanır. ...
www.students.itu.edu.tr/~

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2003-12-02 10:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

... Çeki Listesi (Weight List), Koli/Ambalaj Listesi(Packing List), Dolaşım
Belgesi (Movement Certificate), ATR Dolaşım Belgesi, EUR. ...


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2003-12-02 10:56:21 GMT)
--------------------------------------------------

ÇEKİ LİSTESİ (Weight List/Weight Note). ... Gümrük
idarelerinde malların teslim alınma aşamasında kolaylık sağlar. ...
Selected response from:

Guetta
France
Grading comment
weight list veya packing list olur, tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Weight List
Guetta
5 +1Packing list / certificate of weightSenem Mintaş
5 -1firewood listshenay kharatekin


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Packing list / certificate of weight


Explanation:
Aşağıdaki link, bu ve buna benzer terimlerin birçoğunu içermektedir. İyi çalışmalar dilerim.


    Reference: http://www.gumruk.gov.tr/yayin/gumruk-sozlugu.htm
Senem Mintaş
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Guetta: Koli/Ambalaj Listesi(Packing List),
3 mins
  -> Åõ÷áñéóôş

agree  shenay kharatekin: possible
14 mins

agree  Selcuk Akyuz: certificate of weight
11 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
çeki listesi
Weight List


Explanation:
Ticaret Belgeleri
... Çeki Listesi (Weight List) Indexe Don Ticari ... TIR ve vagonla yapilan tasimada otomatik
tarti cihazindan çikan tarti fisleri çeki listesi yerine geçer. ...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2003-12-02 10:51:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dış Ticarete Bakış.
15. DİĞER BELGELER. ÇEKİ LİSTESİ (Weight List/Weight Note). ...
www.mngbank.com.tr/y-akreditif15

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2003-12-02 10:51:57 GMT)
--------------------------------------------------

Gemtrans AS
... madde hariç) *Akreditif tutarını geçmemelidir. *Akreditifteki mal tanımı aynı
olmalıdır. -Çeki Listesi (Weight List) Ticari faturada da belirtilen ve ...
www.gemtrans.com.tr/infodoc_tr.asp - 20k

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2003-12-02 10:52:57 GMT)
--------------------------------------------------

... Proforma Fatura, Ticari Fatura, Çeki Listesi (Weight List), Koli/Ambalaj Listesi(Packing
List), Dolaşım Belgeleri, Konsolosluk Faturası, Tasdikli Fatura ...
kariyerakademi.net/courses

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2003-12-02 10:53:27 GMT)
--------------------------------------------------

Çeki Listesi (Weight List): Malın brüt ve net ağırlığı,
satıcı ya da üçüncü kişi tarafından doğrulanır. ...
www.students.itu.edu.tr/~

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2003-12-02 10:54:41 GMT)
--------------------------------------------------

... Çeki Listesi (Weight List), Koli/Ambalaj Listesi(Packing List), Dolaşım
Belgesi (Movement Certificate), ATR Dolaşım Belgesi, EUR. ...


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2003-12-02 10:56:21 GMT)
--------------------------------------------------

ÇEKİ LİSTESİ (Weight List/Weight Note). ... Gümrük
idarelerinde malların teslim alınma aşamasında kolaylık sağlar. ...


Guetta
France
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 7
Grading comment
weight list veya packing list olur, tesekkurler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: reliable
8 mins
  -> Who's measuring tilt angles? Looks like backlash in gear wheels from the text shown

agree  Emine Fougner
4 hrs

agree  Selcuk Akyuz
11 hrs

agree  Senem Mintaş
1 day 13 hrs

agree  senin
2 days 15 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
firewood list


Explanation:
çeki= firewood (250 kg)


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Selcuk Akyuz: "çeki"nin bir anlamının "firewood" olduğu doğru fakat cevabınızın sorunun bağlamı (gümrük) ile hiçbir ilgisi yok
10 hrs
  -> yok, dalgınlığıma geldi. Siz de zaten hiç kaçırmazsınız