KudoZ home » Turkish to English » Bus/Financial

muhtasar

English translation: witholding (tax)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:muhtasar
English translation:witholding (tax)
Entered by: shebnem

10:18 Dec 3, 2003
Turkish to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial
Turkish term or phrase: muhtasar
muhtasar (stopaj) bedelleri de mahsup edilevektir.
shebnem
witholding (tax)
Explanation:
stopaj (vergisi)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-03 17:29:33 (GMT)
--------------------------------------------------

Muhtasar kelime anlamıyla son derece farklıdır. Consolidated Tax Statement/Declaration = Muhtasar Beyanname olarak geçmiştir. Stopaj kesintileri bu beyanname kapsamında beyan edilip ödendiğinden kısaca Muhtasar olarak adlandırılır. Aslı witholding tax = kaynagında kesilen vergi anlamına gelir
Saygılar
Selected response from:

xxxTKR
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5witholding (tax)xxxTKR
5 +1condensed / consise / short / briefshenay kharatekin


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
witholding (tax)


Explanation:
stopaj (vergisi)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-03 17:29:33 (GMT)
--------------------------------------------------

Muhtasar kelime anlamıyla son derece farklıdır. Consolidated Tax Statement/Declaration = Muhtasar Beyanname olarak geçmiştir. Stopaj kesintileri bu beyanname kapsamında beyan edilip ödendiğinden kısaca Muhtasar olarak adlandırılır. Aslı witholding tax = kaynagında kesilen vergi anlamına gelir
Saygılar

xxxTKR
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selçuk Budak
2 mins

agree  shenay kharatekin: stopaj
10 mins

agree  Senem Mintaş
2 hrs

agree  Emine Fougner
5 hrs

agree  senin
1 day 39 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
condensed / consise / short / brief


Explanation:
Türkçe İngilizce Kategori

muhtasar condensed Genel Sözlük
muhtasar concise İş Dünyası
muhtasar short İş Dünyası
muhtasar brief İş Dünyası
muhtasar beyanname withholding tax return Genel Sözlük


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-03 10:31:46 (GMT)
--------------------------------------------------

stopaj collection at source Genel Sözlük
stopaj withholding tax İş Dünyası
stopaj stoppage at source İş Dünyası
stopaj stoppage n İş Dünyası
stopaj withholding



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
5 hrs
  -> mersi