KudoZ home » Turkish to English » Business/Commerce (general)

personel memuru

English translation: personnel/HR officer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:personel memuru
English translation:personnel/HR officer
Entered by: Ali Bayraktar

07:38 Mar 14, 2008
Turkish to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Turkish term or phrase: personel memuru
İNSAN KAYNAKLARI İLE İLGİLİ
Alcasaar
personnel/HR officer
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-03-14 07:41:51 GMT)
--------------------------------------------------

HR officer or personnel officer
Selected response from:

Ali Bayraktar
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4personnel/HR officerAli Bayraktar
5 +2Human Resources Staff Member
Taner Göde
4 +2Personnal Administration Clerk - Admin Clerk
ozan karakış
5staff member
Mariette van Heteren


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
personnel/HR officer


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-03-14 07:41:51 GMT)
--------------------------------------------------

HR officer or personnel officer

Ali Bayraktar
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nahit Karataşlı
5 hrs
  -> Teşekkür ederim,

agree  Alp Berker
8 hrs
  -> Teşekkür ederim,

agree  Serkan Doğan
16 hrs
  -> Teşekkür ederim,

agree  Teemeah: agree
3 days10 hrs
  -> Teşekkür ederim,

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
staff member


Explanation:
staff member, member of staff

Mariette van Heteren
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Human Resources Staff Member


Explanation:
Personel Memuru = Human Resources Staff Member

http://en.wikipedia.org/wiki/Personnel

http://web1.kariyer.net/jobsearch/jobdetail.kariyer?ilankodu...

İş Tanımı:
*******
Kişi, Personel ve Eğitim Şefliği görev alanlarına giren ; personelin ücret ve diğer nakdi alacaklarının tahakkuku, sicil, özlük ve puantajla ilgili işlemleri, eğitim ve insan kaynakları uygulamalarının Şirket politika, prosedürleri ile ilgili kanun ve yönetmeliklere uygun olarak yapılması v.b. tüm İK uygulamaları ve operasyonel işlemler konusunda detay çalışmaların yapılmasından ve işlemlerin yürütülmesinden sorumlu olacaktır.

http://www.yenibiris.com/Applicant/AdDisplay.aspx?AdID=15301...

İş Tanımı
*******
Adayların Rusya deneyimli,
. Konut-Toplu Konut Projelerinde en az 3 yıl yurtdışı deneyimli,
. İyi derecede Rusça bilmesi,Rusça konuşması,okuması,yazması ve Rus
kanunlarına vakıf olması gerekmektedir.
. En az lise mezunu olması,
. Bilgisayar bilmesi,
. Şantiyedeki personelin tüm personel işlemlerini bilmesi,
. Rus Kanunlarına göre çalışma izni,davtiye alınması ,registre vb.gibi tüm personel
işlemlerini yapmayı bilmesi,
. Personelin Sevk işlemleri konularına vakıf olması gerekmektedir.


Example sentence(s):
  • members that provides photographs and contact numbers for all human resources staff members, as well as a listing of the area in which they specialize
  • Human Resources staff members are strongly committed to facilitating the ... Human Resources staff members strive to interact positively with all the ...
Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nahit Karataşlı
4 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Karataşlı.

agree  Alp Berker
8 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Berker.

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Personnal Administration Clerk - Admin Clerk


Explanation:
Bu sıfatla da anılmaktadırlar. Hatta NATO ve UN gibi örgütlerdeki iş tanımlarında kullanılmaktadır.

ozan karakış
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nahit Karataşlı
4 hrs
  -> sağolun

agree  aparlak
12 hrs
  -> sağolun




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Taner Göde
Non-PRO (1): Ali Bayraktar