çay ocağı

English translation: tea kiosk

Turkish to English translations [PRO]
Art/Literary - Cooking / Culinary
Turkish term or phrase: çay ocağı
yazıhanelerde, pasajlarda, işhanlarında vs. gibi yerlerdeki ufak sadece çay yapılan yere ne denir?
Baran Keki
Turkey
English translation:tea kiosk
Explanation:
Google görsellerde müşteri için oturacak bir alanı bulunmayan, ufak ve bağımsız yerler çıkıyor.
Selected response from:

Güzide Arslaner
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1teahouse
altugk
3 +3tea kiosk
Güzide Arslaner
3tea spot
Elif Baykara
3tea service station/room
Raffi Jamgocyan


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
teahouse


Explanation:
https://en.wikipedia.org/wiki/Teahouse

A teahouse is an establishment which primarily serves tea and other light refreshments.

İyi çalışmalar.

altugk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selim Arslan
7 hrs
  -> Teşekkürler Selim Bey.

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tea spot


Explanation:
spot kelimesinin merriam-webster sözlüğünde verilen
"5 a : a particular place, area, or part
b : a small extent of space"
anlamına göre tea spot kullanılabilir sanırım. ancak ingilizce ana dilim olmadığından sokaktaki kullanımı bilemiyorum. sanmıyorum ancak belki de ilk akla gelen "leke" anlamıdır.

Elif Baykara
Turkey
Native speaker of: Turkish

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tea service station/room


Explanation:
Tea house ve benzeri ifadeler oturulup çay içilen yerleri akla getiriyor öncelikle, sizin istediğiniz yalnızca dışarıya çay servisi yapılan bir yer olduğu için bu tür bir ifade daha uygun olur

Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tea kiosk


Explanation:
Google görsellerde müşteri için oturacak bir alanı bulunmayan, ufak ve bağımsız yerler çıkıyor.

Güzide Arslaner
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Safvan Beceren
20 hrs

agree  Sevim A.
1 day 12 hrs

agree  Haluk Aka
18 days